Тест містить тестові завдання та завдання з розгорнутою відповіддю.
Яка характеристика відображає зміст політики "прискорення"?
Хто з цих діячів очолив Народний Рух України за перебудову у 1989 році?
У якому місті навесні 1989 року на мітингах вперше з'явилися синьо-жовті прапори?
Коли відбулася описана подія: "У нас проводився експеримент з остаточним висувом ротора турбогенератора, на випадок, якщо станція знеструмиться й усі електронасоси та двигуни, що забезпечують її, зупиняться. Це небезпечно, бо, якщо залишити реактор без води, наслідки будуть дуже страшні."
Укажіть події пріоду "перебудови".
Укажіть поняття, якими доцільно послуговуватися для характеристики періоду "перебудови".
Встановіть хронологічну послідовність подій:
а -перші вибори Президента України;
б - загальноукраїнський страйк шахтарів;
в - референдум про долю СРСР;
г - початок перебудови
Установіть хронологічну послідовність подій:
а- прийняття Акту проголошення незалежності України;
б- катастрофа на Чорнобильській АЕС;
в- прийняття Закону " Про економічну самостійність УРСР";
г- виникнення Народного Руху України
Установіть відповідність між поняттям та його визначенням:
1- плюралізм;
2- суверенітет;
3- інфляція;
4- багатопартійність.
а - одна з передумов демократичного ладу, коли інтереси різних суспільних верств відповідно відображаються політичними партіями, які змагаються між собою за владу і здійснюють визначальний вплив на події в суспільстві;
б- термін, який використовується в економіці для визначення загального збільшення цін на товари та послуги протягом певного (тривалого) проміжку часу;
в- верховенство держави на своїй території і незалежність у міжнародних відносинах;
г- термін що характеризує концепцію наявності безлічі різних поглядів, позицій, ідей та інтересів в один й той самий час;
д- соціально-економічна система, що розвивається на основі приватної власності і товарно-грошових відносин, спирається на принципи свободи підприємництва і вибору.
На окремому аркуші схарактеризуйте особливості розвитку національно-визвольного руху України. Визначте причини його активізації й наслідки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома