Як називалася парламентська опозиція у Верховній Раді УРСР/Верховній Раді України (1990—1994 рр.)?
Яке явище економічного життя було притаманне розвитку економіки УРСР у період «перебудови»?
Політика гласності в роки «перебудови» сприяла
Яку позицію займало партійне керівництво УРСР на чолі з В. Щербицьким щодо реформаторського курсу М. Горбачова?
Український дисидент, громадський і державний діяч. У 1958 р. заснував Українську робітничо-селянську спілку. Заарештований у 1961 р. за антирадянську діяльність і до 1976 р. перебував у мордовських таборах. У 1990—1992 рр. — голова Української республіканської партії, автор тексту Акта проголошення незалежності України. Про кого йдеться?
Яке питання було винесено на Всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 р.?
Яка з подій відбулася за перебування при владі В.Щербицького?
Про яку подію йдеться у джерелі?:« … Наймасовіша в Україні акція періоду «Перебудови», мета якої полягала в тому, щоб не лише відокремити національну історію від радянської, а й протиставити «справжнє», «природне» возз’єднання України 1919 року «штучному» возз’єднанню 1939 року. Так само звернення до історичного досвіду було і засобом протиставлення «справжньої» української державності ( УНР і ЗУНР) «штучній» - радянській».
Верховна Рада України у серпні 1991 р. підпорядковувала собі всі військові формування на території республіки, оскільки:
Чим зумовлена поява цитованого документа? «Верховна Рада України постановляє:1. Підпорядкувати всі військові формування, дислоковані на території республіки, Верховній Раді України.
2. Утворити Міністерство оборони України.
3. Урядові України приступити до створення Збройних Сил України, республіканської гвардії та підрозділу охорони Верховної Ради, Кабінету Міністрів і Національного банку України».
Назвіть цитати, уривки висловлювань і документів, що передували проголошенню незалежності України ( три правильні відповіді).
Якими були наслідки проведення політичних реформ в СРСР за часів «Перебудови»? (три правильні відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома