Політикою гласності, започатковано партійно-радянським керівництвом СРСР у період «перебудови», передбачалось
Зображена карикатура акцентує увагу на суперечливих наслідках реалізації
Напис на карикатурі:
«Ринок», «Я довів вас до “ручки” – далі йдіть самі»
Що зумовило перехід партійно-радянського керівництва СРСР до політики «перебудови»?
Пам’ятником, зображеним на фото, увічнено події, що відбулися в
Яке поняття характеризує економічне становище УРСР за доби "перебудови"?
Що стало наслідком антиалкогольної кампанії, розгорнутої в СРСР у роки «перебудови»?
.... - загальна назва сукупності політичних та економічних реформ, що проводили в СРСР у 1985 - 1991 рр.
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У зараженому радіацією Чорнобилі влаштовували «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради. У дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в Києві, де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали – зобов’язані були знати! – весь трагізм ситуації, що склалася...»
Зазначені вище заходи проводилися партійно-державним керівництвом з метою
Дисидент, який у 1987 р. відновив видання «Українського вісника»:
Дата проголошення Верховною Радою УРСР декларації «Про державний суверенітет України»:
«Революція на граніті» – це:
Основне положення закону «Про мови в Українській РСР»:
8. Витяг з якого документа подано нижче?
«Українська РСР забезпечує верховенство Конституції та законів Республіки на своїй території. Українська РСР самостійно визначає свій економічний статус і закріплює його в законах... Українська РСР має право на власні Збройні Сили…»
Про якого діяча йдеться? «Український дисидент, громадський і державний діяч. У 1958 р. заснував Українську робітничо-селянську спілку. Заарештований в 1961 р. за антирадянську діяльність і до 1976 р. перебував у мордовських таборах. У 1990—1992 рр. — голова Української республіканської партії, автор тексту Акта проголошення незалежності України.»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома