Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів

Додано: 19 травня 2022
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 1085 разів
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильну відповідь.

Основними причинами непрохідності дихальних шляхів є:

варіанти відповідей

Непритомний поранений, який лежить на спині

Непритомний поранений, який лежить на лівому боці

Непритомний поранений, який сидить з опущеним униз підборіддям

Наявність фрагментів травмованих м'яких тканин ротової порожнини

Запитання 2

Відновлення та забезпечення прохідності верхніх дихальних шляхів у тактичній обстановці здійснюють:

варіанти відповідей

Перед проведенням контролю масивної кровотечі

Після огляду грудної клітки

Після проведення контролю масивної кровотечі

Повного огляду пораненого

Запитання 3

Маніпуляцію по видаленню сторонніх предметів, зубів, уламків лицьових кісток, згустків крові, тощо, застосовують тільки :

варіанти відповідей

Щодо поранених в стані свідомості

Щодо непритомних поранених

Якщо видно сторонній предмет у ротовій порожнині пораненого

Не має значення видно чи не видно сторонній предмет з ротової порожнини

Запитання 4

М'яка, еластична трубка , що вставляється в ніс пораненого для забезпечення проходу повітря.

Про який об'єкт іде мова:

варіанти відповідей

Зонд

Еластичний затискач

Носогорловий повітропровід

Запитання 5

Під час кожної спроби зробити вдих втягуються м'язи шиї, міжребер'я і черевної стінки, однак дихальні шуми не прослуховуються і не відчувається рух повітря.

Це ознаки:


варіанти відповідей

Часткового закриття верхніх дихальних шляхів

Повного закриття верхніх дихальних шляхів

Повної прохідності дихальних шляхів

Запитання 6

В якій послідовності здійснюють відновлення прохідності дихальних шляхів:

Оберіть правильну відповідь:

варіанти відповідей

1. покласти одну руку на лоб пораненого і два пальці своєї іншої руки — знизу на нижню щелепу

2. підійняти щелепу пораненого так, щоб нижні зуби майже торкалися верхніх

3. обережно закинути голову пораненого, одночасно піднімаючи щелепу; не тиснути на м'які тканини під нижньою щелепою

1.підійняти щелепу пораненого так, щоб нижні зуби майже торкалися верхніх

2.покласти одну руку на лоб пораненого і два пальці своєї іншої руки — знизу на нижню щелепу

3.обережно закинути голову пораненого, одночасно піднімаючи щелепу; не тиснути на м'які тканини під нижньою щелепою


1.покласти одну руку на лоб пораненого і два пальці своєї іншої руки — знизу на нижню щелепу

2. обережно закинути голову пораненого, одночасно піднімаючи щелепу; не тиснути на м'які тканини під нижньою щелепою

3 підійняти щелепу пораненого так, щоб нижні зуби майже торкалися верхніх

Запитання 7

Забезпечення прохідності дихальних шляхів методом виведення нижньої щелепи вперед проводять у разі підозри на:

варіанти відповідей

на травму носа

на травму шиї

на травму голови

на травму голови і шиї

Запитання 8

Відновлення й забезпечення прохідності дихальних шляхів пораненого починають здійснювати в:

варіанти відповідей

В червоній зоні 

В жовтій зоні 

Зеленій зоні

Запитання 9

За яких умов носогорловий повітроповід не використовують:

варіанти відповідей

Якщо поранений відмовляється від його використання

Якщо є травми обличчя чи голови

У притомних поранених

Якщо він не підходить за розміром

Запитання 10

Що є показанням для виконання конікотомії:

варіанти відповідей

Стороннє тіло, що не видаляється

Набряк гортані

Наявність в ротовій порожнині блювотних мас

Травма лицевої частини черепа

Запитання 11

Доповніть речення.

Наявність дихання оцінюють протягом____. У нормі ______дихальні рухи за ___.

варіанти відповідей

5 секунд . 2-4 , 5 секунд.

10 секунд . 2-4 , 10 секунд.

5 секунд . 2-4 , 10 секунд.

10 секунд . 4-6 , 10 секунд.

Запитання 12

У якому положенні не має потреби закидати голову чи виводити нижню щелепу, оскільки язик не може запасти:

варіанти відповідей

Якщо поранений лежить на животі, а голова повернути вбік

Якщо поранений лежить на спині, а голова повернути вбік

Якщо поранений лежить на спині

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест