Для того, щоб розглянути будову клітини шкірочки лусочки цибулі ми в школі використовували:
Частина мікроскопа, в якій розташовані збільшувальні лінзи, називається:
Для того, щоб добре розглянути досліджуваний об'єкт, йог необхідно освітити. Яка частина мікроскопа дає можливість направити пучок світла на досліджуваний об'єкт:
Який із цих приладів дає найбільше збільшення:
При допомозі світлового мікроскопа учні розглядали клітини шкірочки лусочки цибулі. Якої структури у ній вони НЕ побачать за допомогою цього збільшувального приладу:
Яку роль відіграє гвинт на штативі мікроскопа:
Яким буде збільшення мікроскопа, якщо на його окулярі є напис 15х, а на об'єктиві - 20:
Учні на уроці розглядали будову клітин різних рослин. Перший учень висловив думку, що клітини всіх рослин подібні за загальним планом будови. Другий учень висловив думку, що так не можна вважати, бо в клітинах листка є зелені хлоропласти, а в клітинах цибулі таких утворень нема. Хто із них був правий:
В якій із цих груп названа правильна послідовність виготовлення препарату шкірочки лусочки цибулі:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома