Перездача практичної роботи 2Виготовлення мікропрепаратів

Додано: 14 жовтня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 11 разів
9 запитань
Запитання 1

Для того, щоб розглянути будову клітини шкірочки лусочки цибулі ми в школі використовували:

варіанти відповідей

1. Світловий мікроскоп.

2. Електронний мікроскоп.

3. Ручну лупу.

4. Штативну лупу.

Запитання 2

Частина мікроскопа, в якій розташовані збільшувальні лінзи, називається:

варіанти відповідей

1. Предметний столик.

2. Тубус.

3. Дзеркало.

4. Штатив.

Запитання 3

Для того, щоб добре розглянути досліджуваний об'єкт, йог необхідно освітити. Яка частина мікроскопа дає можливість направити пучок світла на досліджуваний об'єкт:

варіанти відповідей

1. Штатив.

2. Окуляр.

3. Об'єктив.

4. Дзеркало.

Запитання 4

Який із цих приладів дає найбільше збільшення:

варіанти відповідей

1. Світловий мікроскоп.

2. Електронний мікроскоп.

3. Штативна лупа.

4. Ручна лупа.

Запитання 5

При допомозі світлового мікроскопа учні розглядали клітини шкірочки лусочки цибулі. Якої структури у ній вони НЕ побачать за допомогою цього збільшувального приладу:

варіанти відповідей

1. Клітинної стінки.

2. Ядра.

3. Мітохондрій.

4. Цитоплазми.

Запитання 6

Яку роль відіграє гвинт на штативі мікроскопа:

варіанти відповідей

1. Він дає можливість знаходити чітке зображення об'єкта.

2. Він дає можливість збільшувати зображення об'єктна.

3. Він дає можливість зменшувати зображення об'єкта.

4. Він дає можливість рухати об'єкт, який ми розглядаємо під мікроскопом.

Запитання 7

Яким буде збільшення мікроскопа, якщо на його окулярі є напис 15х, а на об'єктиві - 20:

варіанти відповідей

1. 35.

2. 30.

3. 300.

4. 70.

Запитання 8

Учні на уроці розглядали будову клітин різних рослин. Перший учень висловив думку, що клітини всіх рослин подібні за загальним планом будови. Другий учень висловив думку, що так не можна вважати, бо в клітинах листка є зелені хлоропласти, а в клітинах цибулі таких утворень нема. Хто із них був правий:

варіанти відповідей

1. Тільки перший учень.

2. Тільки другий учень.

3. Обидва учні.

4. Жоден із цих учнів.

Запитання 9

В якій із цих груп названа правильна послідовність виготовлення препарату шкірочки лусочки цибулі:

варіанти відповідей

1. Протерти предметне скельце, помістити його на предметний столик мікроскопа, навести різкість при допомозі гвинта, помістити на предметне скельце шкірочку лусочки цибулі.

2. Шкірочку лусочки цибулі помістити на предметний столик, накрити її предметним скельцем, знайти чітке зображення предмета, знайти світле поле мікроскопа.

3. Знайти світле поле мікроскопа, на предметний столик помістити виготовлений препарат шкірочки лусочки цибулі, при допомозі гвинтів рухати тубус так, щоб знайти чітке зображення предмета.

4. Знайти світле поле мікроскопа, навести різкість при допомозі гвинта, помістити на предметне скельце шкірочку лусочки цибулі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест