Використання ґаджетів та девайсів у освітньому процесі

Додано: 1 грудня 2021
Предмет: , 11 клас
Тест виконано: 1 раз
5 запитань
Запитання 1

1. Яке призначення гаджетів у освітньому процесі?

варіанти відповідей

Для ігор

Для навчання

Для відпочинку

Для розваг

Запитання 2

2. Чого вчать комп'ютерні ігри?

варіанти відповідей

 класифікувати й

узагальнювати;

 аналітично мислити в

нестандартній ситуації;

 досягати своєї мети;

 удосконалювати

інтелектуальні навички.

Запитання 3

3. Сервіс для створення вікторин:

варіанти відповідей

https://quizizz.com/

https://naurok.com/

https://vseosvita.com/

https://quizizez.com/

Запитання 4

4. Які комп’ютерні програми можна використати на уроках географії?

варіанти відповідей

English

Platinum

2000

• Triple Play

Please

• Math Board

• Math Helper

• Mathway

• Algebra

Touch

• Compass

для Android

Power of

Minus Ten –

Cells and

Genetics

• Sleep as

Android

Запитання 5

5. Чи є недоліки у використанні мобільних гаджетів в освітньому процесі?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

можливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест