Вікові компетентності валеологічних знань дитини дошкільного віку (молодший та середній дошкільний вік)

Додано: 21 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

ЗДОРОВ'Я - ЦЕ

варіанти відповідей

оптимальне функціонування всіх психічних структур

стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад

поетапне формування системи цінностей, напрямів і мотивів діяльності

адекватне сприймання соціальної дійсності, інтерес до навколишнього світу

Запитання 2

Забезпечення оптимальних умов для росту та розвитку органів і систем організму - це

варіанти відповідей

психічне здоров'я

соціальне здоров'я

моральне здоров'я

фізичне здоров'я

Запитання 3

Закріплювати знання про основні прояви органів чуття: очі – бачать, вуха – чують, ніс – відчуває запахи, язик – смак слід в

варіанти відповідей

Розділі “ВДОМА І В САДКУ ЗА РОЗПОРЯДКОМ Я ЖИВУ” Молодшого дошкільного віку

Розділі “ЗДОРОВ’Я ПЛЕКАТИ ДОПОМАГАЮТЬ МАМА Й ТАТО” Молодшого дошкільного віку

Розділі “ВЛАСНЕ ТІЛО Я ВИВЧАЮ І ЙОГО ОБЕРІГАЮ” Молодшого дошкільного віку

Розділі “З ЧИСТОТОЮ НАЗАВЖДИ БУДУ Я РОСТИ” Молодшого дошкільного віку

Запитання 4

Коли дитина вже знає про необхідність своєчасного і правильного лікування. При застуді (нежитю) самостійно виконує обов’язкові лікувальні заходи?

варіанти відповідей

Молодший дошкільний вік (четвертий рік життя)

Середній дошкільний вік (п'ятий рік життя)

Старший дошкільний вік (шостий рік життя)

Запитання 5

Дитина має сформовані навички використання природних чинників в оздоровленні. Усвідомлює вплив санітарного стану приміщення на здоров’я, дбає, як уміє, про його чистоту. Робить прості висновки про повітря: чисте, брудне, духмяне, свіже.

варіанти відповідей

Молодший дошкільний вік

Середній дошкільний вік

Старший дошкільний вік

Запитання 6

Адекватне сприймання соціальної дійсності, інтерес до навколишнього світу, як адаптація до фізичного й соціального середовища- це

варіанти відповідей

фізичне здоров'я

моральне здоров'я

психологічне здоров'я

соціальне здоров'я

Запитання 7

Формуваня у дітей поняття про основні чинники розвитку й загартування організму – сонце, повітря, воду. Забезпечувати максимальне перебування дітей на свіжому повітрі в різні пори року - це розділ

варіанти відповідей

“ХВОРОБАМ ЗАПОБІГАЮ І ЗДОРОВ’Я МАЮ”

“ЗДОРОВ’Я ПЛЕКАТИ ДОПОМАГАЮТЬ МАМА Й ТАТО”

 “СОНЦЕ, ПОВІТРЯ, ВОДА – МОЇ СУПУТНИКИ ЖИТТЯ”

Запитання 8

Формувати у дітей елементарні поняття про сім’ю, роль батьків у зміцненні здоров’я - це розділ

варіанти відповідей

 “З ЧИСТОТОЮ НАЗАВЖДИ БУДУ Я РОСТИ”

 “ХВОРОБАМ ЗАПОБІГАЮ І ЗДОРОВ’Я МАЮ”

“ВЛАСНЕ ТІЛО Я ВИВЧАЮ І ЙОГО ОБЕРІГАЮ”

 “ЗДОРОВ’Я ПЛЕКАТИ ДОПОМАГАЮТЬ МАМА Й ТАТО”

Запитання 9

В розділі "Вдома і в садку за розпорядком я живу" йде мова про

варіанти відповідей

Уже в дошкільні роки дитина може звично дотримувати доступних способів запобігання захворюванням.

Діти звикають жити в певному природному ритмі ще з часу появи на світ.

Запитання 10

Закріплювати дитячу обізнаність про те, що на здоров’я впливають ставлення та спілкування. Навчати дітей керувати емоційними реакціями, прищеплювати навички доброзичливості, співчуття, при хильності, довіри і симпатії слід в

варіанти відповідей

молодшому дошкільному віці

середньому дошкільному віці

старшому дошкільному віці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест