Головний бухгалтер підприємства являється керівником
Який вид управління називається менеджментом
Розділ бізнес-плану, в якому дається характеристика цінової та збутової політики
Частина працівників,які підпорядковані одному керівникові називаються :
Управлінські відносини між керуючою та керованою системою називаються:
Процес перетворення організіції із відкритою на закриту систему називається:
Ким являється директор підприємства?
Виберіть три афоризми, які найбільше розкривають сутність планування
В чому полягає зміст “менеджменту” як процесу управління організацією?
Менеджмент як процес управління – це:
Функції менеджменту – це:
Менеджер – це найманий працівник чи власник підприємства, який займає керівну посаду і наділений повноваженнями прийняття рішень:
Головна економічна проблема
Процес створення умов, які діють на поведінку людини і дозволяють спрямовувати її в потрібний для організації бік, зацікавити людину в активній сумлінній роботі відносять до функції:
Що повинні робити менеджери для задоволення потреб робітників:
Метою контролю є:
Процес, за допомогою якого проводиться діагноз внутрішніх проблем організації:
За яких умов відносини управління перетворюються в зв’язки?
На які різновиди поділяються відносини управління за часом існування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома