Віктором Васильчук "Подружилися"

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Українська література, 2 клас
Тест виконано: 686 разів
12 запитань
Запитання 1

Хто головні персонажі оповідання?


варіанти відповідей

Хлопчик, собачка і кролик.

Хлопчик, кошеня і зайчик.

Дівчинка, котик і кролик.

Хлопчик, котик і кролик.

Запитання 2

Яка кличка була у котика?


варіанти відповідей

Мурчик

Васько

Пушок

Запитання 3

За якою пташкою вранці ганявся котик?

варіанти відповідей

Синичка


Горобчик


Ластівка

Запитання 4

Як звали хлопчика?


варіанти відповідей

Микита

Михайлик

Миколка

Запитання 5

Куди хлопчик посадив розбишаку?


варіанти відповідей

У будку до собаки

У коробку

У кошик

У кролячу клітку

Запитання 6

Що робив котик у клітці?


варіанти відповідей

Бавився вушками кролика.

Вмивався.

Грався своїм хвостиком.

Грався хвостиком кролика.

Дряпав кролика.

Запитання 7

Яке слово пропущене в реченні?

А той від задоволення аж очі …...


варіанти відповідей

відкрив

примружив

закрив

Запитання 8

Що робив котик після знайомства з кроликом? Обери всі правильні відповіді.

варіанти відповідей

Жалібно нявчав біля клітки.

Сидів цілими днями біля клітки.

Чекав, поки кролик прокинеться.

Бив лапкою по клітці.

Чекав, поки кролик вийде погратися.

Запитання 9

Встанови відповідності: головні герої – їх дії.

1. Миколка А лежав, примружив, отримував задоволення

2. Васько Б зачинив, здивувався, випускав

3. Кролик В пустував, бавився, чекав




варіанти відповідей

1. Б

2. А

3. В

1. А

2. В

3. Б

1. Б

2. В

3. А

Запитання 10

Кого з головних героїв автор назвав “пустуном і витівником”?


варіанти відповідей

кролика

котика

Миколку

Запитання 11

Встанови відповідність: герой – його дія.

1. Миколка А. Переполох здійняв

2. Васько Б. Увірвався терпець





варіанти відповідей

1. А

2. Б

1. Б

2. А


Запитання 12

Встанови відповідність: вирази з оповідання – вирази, близькі за значенням. 

1. Увірвався терпець А Зчинити галас

2. Здійняв переполох Б Лопнуло терпіння

варіанти відповідей

1. А

2. Б


1. Б

2. А


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест