Прочитайте текст і виконайте завдання під ним.
[1] В Україні збереглося немало дерев-старожилів. [2] Одне з них — в Луцьку. [3] Це ясен у три обхвати. [4] Йому 200 років. [5] Цей ясен — улюблене дерево Лесі українки.
1.Чергування у-в порушено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання під ним.
[1] В Україні збереглося немало дерев-старожилів. [2] Одне з них — в Луцьку. [3] Це ясен у три обхвати. [4] Йому 200 років. [5] Цей ясен — улюблене дерево Лесі українки.
2. Орфографічну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання під ним.
[1] В Україні збереглося немало дерев-старожилів. [2] Одне з них — в Луцьку. [3] Це ясен у три обхвати. [4] Йому 200 років. [5] Цей ясен — улюблене дерево Лесі українки.
3. М'яких приголосних немає в слові
Прочитайте текст і виконайте завдання під ним.
[1] В Україні збереглося немало дерев-старожилів. [2] Одне з них — в Луцьку. [3] Це ясен у три обхвати. [4] Йому 200 років. [5] Цей ясен — улюблене дерево Лесі українки.
4. Стиль тексту
Літеру й треба писати в рядку
Зі знаком м'якшення всі слова пишуться в рядку
Усі слова пишуться з апострофом у рядку
Помилку допущено в рядку
Позначте рядок, у якому в усіх словах можливе чергування приголосних звуків
Усі слова пишуться з префіксом с-
Установіть відповідність між словом і правилом
1 розв..язати
2 св..ящeнний
3 р..яска
4 узгір..я
А після р, що позначає м’який приголосний на початку складу, апостроф не ставиться
Б після префіксів, що закінчуються на твердий приголосний, перед я, ю, є, ї апостроф ставиться
В перед я, ю, є, ї після б, п, в, м, ф, якщо перед ними
немає іншого кореневого приголосного (крім р),
апостроф ставиться
Г після р у кінці складу апостроф ставиться
Д перед я, ю, є, ї після б, п, в, м, ф, якщо перед ними є інший кореневий приголосний (крім р), апостроф не ставиться
Установіть відповідність між знаками та умовами їх уживання:
1 пишеться апостоф
2 не пишеться апостоф
3 пишеться м’який знак
4 не пишеться м’який знак
А хвилин..ці
Б вишен..ка
В прим..ятий
Г присв..ята
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома