Відповідь організму на будь який подразник внутрішнього або зовнішнього середовища, що здійснюється за участю нервової системи
Виділяють такі основні види рефлексів:
Виберіть умовні рефлекси:
Уміння кататися на ковзанах
Виберіть ознаки, які характерні умовним рефлексам
Хто з вчених поділив рефлекси на умовні і безумовні?
До другої сигнальної системи відносять ...
Які з перелічених рефлексів можна віднести до безумовних:
Основною частиною розумової діяльності людини є
Подразниками другої сигнальної системи є
Установіть відповідність між видами пам'яті та їх прикладами:
А. моторна
Б. емоційна
В. логічно-смислова
Г. образна
1. запям'ятовування та відтворення музичних творів
2. запам'ятовування та відтворення прочитаного
3. запам'ятовування та відтворення почуттів
4. запам'ятовування та відтворення гімнастичних вправ
Перша сигнальна система сприймає
Укажіть процес, який відбувається в результаті, коли дія умовного подразника не підкріплюється безумовним:
Встановіть відповідність між видами мислення та їх характеристиками:
1. Критичність мислення
2.Гнучкість мислення
3. Швидкість мислення
4.Послідовність мислення
а) здатність швидко розібратися в складній ситуації та прийняти правильне рішення:
б) уміння швидко змінювати свої дії при зміні ситуації;
в )здатність оцінювати факти та явища, виявляти цінне в них;
г) уміння дотримуватись логічної послідовності під час висловлення суджень
Який тип темпераменту характеризується рухливими врівноваженою нервовою системою та рухливими процесами збудження
Визначте силу нервової системи та рухливість нервових процесів у холериків
Сильний, врівноважений, інертний тип нервової системи має:
Розпізнайте тип темпераменту за описом: емоції сильні й короткочасні, адаптація швидка, терпіння слабке, активність підвищена, чутливість знижена, мова голосна і різка
Визначте тип темпераменту людини її за реакцію
Прикладами динамічного стереотипу є:
Виберіть приклади біологічних внутрішніх ритмів ритмів
Розподіліть рефлекси на безумовні (а) та умовні (б);
1. розширення зіниць у темряві
2. підвищення частоти дихання внаслідок збільшення концентрації СО2
3. вітання зі знайомими при зустрічі
4. розширення судин шкіри у спеку
5. танцювальні рухи коня за сигналом дресирувальника
6. вставання учнів при вході в клас учителя
Установіть відповідність між процесами вищої нервової діяльності та їхніми характеристиками:
1. збудження
2. гальмування
3. поширення збудження (іррадіація)
4. концентрація
А. припинення або послаблення певних реакцій організму
Б. виникнення нервових імпульсів під впливом певних подразників
В. обмеження, скорочення зони збудження або гальмування
Г. поширення збудження або гальмування ЦНС
Д. утворення тимчасових нервових зв'язків
Під час сну відбувається:(декілька варіантів)
Природний періодичний функціональний стан організму людини, що характеризується вимкненням свідомості та зниженням здатності нервової системи відповідати на подразники-це:
Голод є :
Під час якої фази сну спостерігаються яскраві та фантастичні за змістом сновидіння?
Підлітки 12-18 років повинні спати:
Мовні центри, що контролюють запам’ятовування слів, формування мовних образів, розташовуються в:
Виникаючи у відповіднеих центрах нервової системи, процеси збудження та гальмування здатні поширюватися по всій центральній нервовій системі. Це явище дісталор назву...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома