Вища нервова діяльність

Додано: 16 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 11 разів
12 запитань
Запитання 1

Прикладом утворення у дитини умовного рефлексу в перші місяці життя є:

варіанти відповідей

кліпання очима

засипання під колискову

хапання іграшки

мимовільне сечовипускання

Запитання 2

Мигання повік і зіничний рефлекс мають орієнтувальне значення.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Сон - це функціонування організму під час якого...

варіанти відповідей

мозок відпочиває

впорядкування інформації

гальмування складових мозку

бездіяльність

Запитання 4

За І. П. Павловим - три властивості, що визначають тип вищої нервової діяльності.

варіанти відповідей

сила

сон

врівноваженість

інстинкт

рухливість

Запитання 5

Оберіть сильний, але неврівноважений тип темпераменту.

варіанти відповідей

сангвінік

меланхолік

флегматик

холерик

Запитання 6

Своє ставлення до конкретних або уявних предметів чи подій людина виражає за допомогою

варіанти відповідей

мови

уяви

емоцій 

 уваги

Запитання 7

Відбиття в головному мозку цілісного образу предмета чи явища називають

варіанти відповідей

відчуттям

 уявою

сприйняттям 

свідомістю

Запитання 8

Аналіз, логіка, конкретність, раціональність, сприйняття часу, швидке розв'язування задач характерне для людей, у яких домінує:

варіанти відповідей

права півкуля

ліва півкуля 

обидві півкулі

лобні долі

Запитання 9

 Яким видом пам'яті є запам'ятовування віршів?

варіанти відповідей

образною

словесно-логічною

емоційною

руховою

Запитання 10

Фіксування в пам'яті немовлят образів своїх батьків називається -

варіанти відповідей

інсайт 

запам'ятовування

звичка

імпринтинг

Запитання 11

Навчання, за якого до людини раптово приходить думка про шлях вирішення завдання, - це 

варіанти відповідей

імпринтинг 

звичка

догматичне

інсайт

Запитання 12

Розрізняють чотири види пам'яті

варіанти відповідей

моторну

емоційну

образну

словесно-логічну

образно-логічну

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест