Вища нервова діяльність(2). Мова. Пам'ять. Навчання Мислення. Свідомість.

Додано: 2 травня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 397 разів
36 запитань
Запитання 1

Сигнальна система - це

варіанти відповідей

система сигналів, що сприймаються головним мозком

сукупність послідовно діючих безумовних рефлексів

сукупність рефлекторних процесів, які забезпечують сприймання та аналіз інформації, а також формування відповідних реакцій організму на певні подразники

 стійке закріплення в корі великих півкуль певної послідовності умовно рефлекторних реакцій

Запитання 2

Перша сигнальна - це  

варіанти відповідей

 мова

 мислення

органи чуття 

пам'ять

Запитання 3

 Мова - це

варіанти відповідей

 перша сигнальна система

 друга сигнальна система

вища нервова діяльність 

 функція спинного мозку

Запитання 4

 Мислення - це

варіанти відповідей

перша сигнальна система 

функція кори великих півкуль 

 функція спинного мозку

функція переферичної нервової системи

Запитання 5

Своє ставлення до конкретних або уявних предметів чи подій людина виражає за допомогою

варіанти відповідей

мови

уяви

емоцій 

 уваги

Запитання 6

 Психічні процеси, що базуються на досвіді людини -

варіанти відповідей

уява

увага

емоції

свідомість 

Запитання 7

Процес, у результаті якого отримана інформація стає доступною для аналізу, тобто доходить до свідомості -

варіанти відповідей

уява

емоції

сприйняття

увага 

Запитання 8

Відбиття в головному мозку цілісного образу предмета чи явища називають

варіанти відповідей

відчуттям

 уявою

сприйняттям 

свідомістю

Запитання 9

Уникненню негативних емоцій сприяє:

варіанти відповідей

добре харчування 

куріння

алкоголь

фізична активність

всі відповіді вірні

Запитання 10

Перша сигнальна система властива: 

варіанти відповідей

тільки людині

окремим людям

тільки тваринам

людині і тваринам 

Запитання 11

Оберіть сигнали, що сприймає перша сигнальна система:

варіанти відповідей

 сюжет фільму

 холод 

біль

смак полуниці

"читання" мови жестів 

пояснення теореми вчителем

запах їжі 

Запитання 12

Аналіз, логіка, конкретність, раціональність, сприйняття часу, швидке розв'язування задач характерне для людей, у яких домінує:

варіанти відповідей

права півкуля

ліва півкуля 

обидві півкулі

лобні долі

Запитання 13

За просторово-вiзуальне мислення вiдповiдає:  

варіанти відповідей

права півкуля 

ліва півкуля

обидві півкулі

лобні долі

Запитання 14

 Критерії свідомості:

варіанти відповідей

зосередження думки на найважливішому 

оцінка дій 

сприйняття культурних цінностей 

усвідомлення себе і оточуючих

рефлекси

абстрактне мислення 

Запитання 15

Основні функції свідомості:

варіанти відповідей

пізнавальна

сигнальна 

видільна

рефлекторна

Запитання 16

Вияв природних можливостей організму, що значно перевищують середній рівень, - це:

варіанти відповідей

здібності

темперамент

обдарованість

звички

Запитання 17

Здатність мозку зберігати і відтворювати раніше закладену інформацію - це:

варіанти відповідей

свідомість

пам'ять

досвід

увага

Запитання 18

 Процес пригадування збереженої інформації називається:

варіанти відповідей

 запам'ятовуванням

 сприйняттям

 навичками

відтворенням

Запитання 19

Яка пам'ять дозволяє людині орієнтуватися у незнайомому для неї місці?

варіанти відповідей

короткочасна

довготривала

сенсорна 

жодна з указаних

Запитання 20

Коли знання здобувається шляхом механічного запам’ятовування (зазубрювання), без будь-яких спроб розуміння того, що вивчається. Це який вид навчання?

варіанти відповідей

догматичне 

латентне

інсайтне

проблемне

Запитання 21

Який вид пам'яті дозволяє учневі запам'ятати іноземні слова на перерві перед контрольною?

варіанти відповідей

довготривала

мимовільна

короткочасна 

сенсорна

Запитання 22

 Яким видом пам'яті є запам'ятовування віршів?

варіанти відповідей

образною

словесно-логічною

емоційною

руховою

Запитання 23

Навчання, за якого до людини раптово приходить думка про шлях вирішення завдання, - це 

варіанти відповідей

імпринтинг 

звичка

догматичне

інсайт

Запитання 24

Завдяки якому виду пам'яті людина вчиться кататися на велосипеді?

варіанти відповідей

руховій

сенсорній

емоційній

образній

Запитання 25

Фіксування в пам'яті немовлят образів своїх батьків називається -

варіанти відповідей

інсайт 

запам'ятовування

звичка

імпринтинг

Запитання 26

Виділяють зорову, слухову, смакову і нюхову пам'ять, які пов'язані із відповідними сенсорними системами і є різновидами:

варіанти відповідей

рухової пам'яті

набутої пам'яті

емоційної пам'яті

образної пам'яті

Запитання 27

Найменш ефективним навчанням шляхом механічного запам’ятовування є:

варіанти відповідей

пояснювально-ілюстративне

проблемне

інсайт 

догматичне

Запитання 28

Яка пам'ять є найбільш короткотривалою :

варіанти відповідей

сенсорна

короткочасна

довготривала 

процедурна

Запитання 29

 За характером інформації, що запам'ятовується пам'ять буває :

варіанти відповідей

емоційна

рухова

образна

словесно-логічна

всі відповіді вірні

Запитання 30

Природжена пам'ять проявляється у вигляді: 

варіанти відповідей

безумовних рефлексів усього людства

індивідуального набуття досвіду

індивідуальних безумовних рефлексів

всі відповіді вірні

Запитання 31

Запам'ятовування, яке відбувається тоді, коли людина не ставить перед собою мети щось запам'ятати:

варіанти відповідей

Механічне

Осмислене

Мимовільне

Довільне 

Запитання 32

Усна мова формується завдяки роботі:

варіанти відповідей

скроневої частки лівої півкулі

лобової частки лівої півкулі

скроневої і лобової часток лівої півкулі

тім'яної частки 

тім'яних, скроневих і лобових часток 

Запитання 33

Писемна мова формується завдяки роботі:

варіанти відповідей

тім'яних і скроневих часток 

тім'яних та лобової часток лівої півкулі

скроневої та лобової часток лівої півкулі

тім'яних, скроневих і лобових часток 

Запитання 34

Вербальне мислення - це мислення, що оперує:

варіанти відповідей

поняттями, закріпленими у словах, думках, висновках, гіпотезах і теоріях

незвичними оригінальними ідеями, прагненням до новизни

уявленням та образами

узагальнення даних чуттєвого пізнання конкретних предметів і явищ

Запитання 35

. Абстрактне мислення виникає як: 

варіанти відповідей

поняттями, закріпленими у словах, думках, висновках, гіпотезах і теоріях

незвичними оригінальними ідеями, прагненням до новизни

узагальнення у словах, думках, гіпотезах, теоріях тощо

узагальнення даних чуттєвого пізнання конкретних предметів і явищ

Запитання 36

Творче мислення - це:

варіанти відповідей

прагнення до інтелектуальної новизни у вирішенні проблеми і продукування ідеї у невизначеній ситуації

опора на уявлення та образи

узагальнення даних чуттєвого пізнання конкретних предметів і явищ

узагальнення у словах, думках, гіпотезах, теоріях тощо 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест