Вищі спорові рослини

Додано: 27 квітня 2023
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 236 разів
12 запитань
Запитання 1

Будова тіла вищих рослин: 

варіанти відповідей

а) одноклітинна

б) тіло - талом

в) колоніальна

г) листкостеблова

Запитання 2

Вищі рослини відрізняються від нижчих: 

варіанти відповідей

а) наявністю тканин

б) відсутністю тканин

в) наявністю органів

г) відсутністю органів

Запитання 3

Для сфагнуму є характерним: 

варіанти відповідей

а) наявність ризоїдів

б) наявність живих і мертвих клітин

в) ріст нижньою частиною стебла

г) вегетативне розмноження

Запитання 4

У плауноподібних порівняно з мохоподібними з'явились: 

варіанти відповідей

а) справжні листки

б) корені

в) ризоїди

г) статеві клітини

Запитання 5

Мохоподібні мають такі органи: 

варіанти відповідей

а) корінь

б) пагін

в) квітку

г) антеридії та архегонії

Запитання 6

Спорангії - це:

варіанти відповідей

а) особина нестатевого покоління

б) особина статевого покоління

в) орган нестатевого розмноження рослин

г) орган статевого розмноження рослин, в якому утворюються гамети

Запитання 7

Статеве та нестатеве покоління у мохів знаходяться: 

варіанти відповідей

а) на одній рослині

б) на різних рослинах

Запитання 8

Жіночі статеві органи називаються: 

варіанти відповідей

а) спорангії

б) архегонії

в) антеридії

г) гаметангії

Запитання 9

Для розмноження мохів основним фактором середовища є : 

варіанти відповідей

а) світло

б) температура

в) вода

г) повітря

Запитання 10

Елатери – це пристосування хвощеподібних, які допомагають:

варіанти відповідей

а) розносити спори групами

б) проростати спорам

в) заплідненню на гаметофіті

г) утворенню вегетативних пагонів

Запитання 11

Зібрання спорангіїв у плауноподібних та хвощеподібних називають:

варіанти відповідей

а) стробілом

б) спорофілом

в) індузієм

г) елатерами

Запитання 12

Купка спорангіїв на нижньому боці листка папороті називається: 

варіанти відповідей

а) стробіл

б) сорус

в) індузій

г) ризоїд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест