Вкажіть портрет Мони Лізи
Скульптор мармурового "Давида"
Вершина творчості Рафаеля
Північним Відродженням називають культуру _______________
Вкажіть ім'я церковного діяча, який очолив "Товариство Ісуса" та був затятим прихильником католицької церкви:
Вкажіть рік підписання Аугсбурзького договору
Вкажіть учасників, між якими було укладено Аугсбурзький договір
Вкажіть країну, в якій зародилось Високе Відродження.
Виберіть "Титанів Високого Відродження" (3 правильні відповіді).
Вкажіть нову течію християнства, яка виокремилася із католицизму внаслідок Реформації.
Доповніть речення: "Реформація - це ... ".
Як називали Жана Кальвіна після встановлення релігійної диктатури в Женеві?
Принцип "Чия влада, того й віра" було проголошено у ___________ .
Встановіть хронологічну послідовність подій:
А) Селянська війна у Німеччині;
Б) початок засідання Тридентського собору;
В) оголошення Мартіном Лютером "95 тез";
Г) Аугсбурзький мир.
Виберіть зі списку заходи, характерні для Контрреформації ( три правильні відповіді) :
Офіційним роком початку Реформації вважають - ____________ рік.
Кальвінізм - це
Індульгенція - це .... .
Укажіть основні положення Контрреформації:
(3 відповіді)
Реформаційний рух розпочався в _____________.
Вкажіть, хто став основоположником Реформації в Німеччині.
Доповність речення: "31 жовтня 1517року викладач Віттенберзького університету Мартін Лютер повісив на дверях своєї келії - ________________".
Вкажіть роки Селянської війни в Німеччині.
Доповніть речення: "Система ідей і поглядів на людину як найвищу цінність - це ________________" .
Який вчений винайшов телескоп?
Науковець, який обґрунтував ідею, що Земля рухається навколо Сонця:
Хто є автором фрески, зображеної на фото, та вкажіть її назву.
Стиль в європейському мистецтві з кінця ХVІ - до середини ХVІІ ст, який прийшов на зміну Відродження, поєднував в собі урочистість, пишність, розмаїтість та динамічність форм, називається _______________
Виберіть учасників нової європейської науки (3 правильні відповіді):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома