Visual Studio. Основи програмуваня мовою C#

Додано: 10 квітня
Предмет: Інформатика, 7 клас
30 запитань
Запитання 1

Як відкрити/створити код кліку по будь-якому об'єкту?

варіанти відповідей

Клацнути на об'єкт правою кнопкою миші

Клацнути на об'єкт лівою кнопкою миші

Клацнути два раза на об'єкт

Через параметри об'єкту

Запитання 2

Чи треба писати тип даних перед створенням змінної в C#?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Щоб змінна існувала в усіх методах( її можна було використати в будь-якому методі) її потрібно створити...

варіанти відповідей

в методі

поза методом але в класі

в методі і зробити її public

Запитання 4

Коли ми ставимо два знака =?

варіанти відповідей

Коли хочемо змінній прирівняти число

Коли хочемо змінній прирівняти змінну

В умовах(if/while)

Запитання 5

Який параметр відповідає за колір кнопки?

варіанти відповідей

Color

BackColor

Backgroubd Color

bColor

Запитання 6

Який event треба використати щоб створити метод натискання на клавішу?

варіанти відповідей

Click

MouseDown

KeyDown

KeyUp

Запитання 7

Який параметр відповідає за розмір/шрифт/стиль тексту?

варіанти відповідей

Text

Color

Font

Opacity

Запитання 8

В якому відділі шукати подію кліку на клавіатуру?

варіанти відповідей

Properties

Events

Запитання 9

Де шукати об'єкти щоб додати на форму?

варіанти відповідей

Джерело даних

Оглядач рішень

Вікно параметрів

Панель елементів

Запитання 10

Картинку можна вставити в ...

варіанти відповідей

Label

Textbox

PictureBox

Запитання 11

Можна вставити картинку в Button?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 12

Який параметр змінює вставлення картинки(наприклад Stretch/Zoom)?

варіанти відповідей

BackgroundImage

Image

Font

BackgroundImageLayout

Запитання 13

Щоб змінити колір форми на натискання кнопки треба прописати такий код:

варіанти відповідей

Form1.BackColor=White;

Form1.BackColor=Color.White;

this.BackColor=Color.White;

this.BackColor=White;

Запитання 14

Щоб персонаж рухався вправо потрібно написати:

варіанти відповідей

pictureBox1.Left += 5;

pictureBox1.Left -= 5;

pictureBox1.Top += 5;

pictureBox1.Top -= 5;

Запитання 15

Щоб персонаж рухався вниз треба написати:

варіанти відповідей

pictureBox1.Left += 5;

pictureBox1.Left -= 5;

pictureBox1.Top += 5;

pictureBox1.Top -= 5;

Запитання 16

Щоб персонаж рухався постійно, без повторного натискання на кнопку, потрібно використовувати ...

варіанти відповідей

Button

Timer

Label

Запитання 17

Щоб змінити швидкість таймеру потрібно змінити параметр:

варіанти відповідей

Enabled

Speed

Interval

Tag

Запитання 18

Щоб таймер почав роботу обов'язково потрібно писати timer1.Start()?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 19

Якщо збільшити інтервал в таймері, швидкість зменшиться чи збільшиться?

варіанти відповідей

Зменшиться

Збільшиться

Запитання 20

Який код потрібно написати щоб завершити робту таймеру?

варіанти відповідей

Stop()

timer1.Stop

timer1.Stop()

timer1.()

Запитання 21

Що робить ComboBox?

варіанти відповідей

Виводить текст

Дає можливість вводити текст

Створює випадаючий список

Відображає інформацію

Запитання 22

Який параметр треба використати щоб додати елементи до ComboBpx?

варіанти відповідей

Add

Items

Collection

Запитання 23

Щоб змінити розмір TextBox треба робити його параметр AutoSize = false?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 24

Щоб змінити розмір Label треба робити його параметр AutoSize = false?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 25

В який з цих елементів користувач може вписувати текст?

варіанти відповідей

TextBox

Label

PictureBox

Запитання 26

Яку/які клавішу/клавіші треба натиснути щоб запустити проект?

варіанти відповідей

F5

Ctrl+F5

F11

Ctrl+F11

Запитання 27

Який тип даних приймає числа?

варіанти відповідей

int

string

bool

char

Запитання 28

Який тип даних приймає текстовий рядок?

варіанти відповідей

int

string

bool

char

Запитання 29

Чи можна зробити прозорий фон у Button?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 30

Чи можна зробити прозорий фон у Label?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест