Розташуйте в хронологічному порядку етапи розвитку стрілецької зброї:
1.поява унітарного патрону;
2.використання пороху як метального засобу;
3.поява капсуля;
4.поява гнотового замку;
5.поява автоматичної зброї;
6.поява кременевого замку;
7.поява нарізної зброї
Розташуйте у вірному порядку дії при розбиранні АК
(відкиньте непотрібне):
1. від’єднати шомпол;
2. від’єднати затвор від затворної рами;
3. відкрутити дулове гальмо компенсатор;
4. від’єднати кришку ствольної коробки;
5. від’єднати затворну раму із затвором;
6. перевірити патронник, зробити контрольний спуск;
7 від’єднати приклад;
8. вийняти пенал з приладдям;
9. від’єднати поворотний механізм;
10. зняти прицільний пристрій;
11. від’єднати газову трубку;
12. від’єднати магазин.
При складанні АК, спуск курка та постановка на запобіжник повинна здійснюватися після….
Розташуйте у порядку хронології функції затвору:
1.Розбивання капсулю
2.Досилання патрону в патронник
3.Викидання стріляної гільзи
4.Запирання каналу ствола
Приведення в дію ударно-спускового механізму під час стрільби відноситься до однієї з функцій…
Наука, що вивчає рух кулі після закінчення впливу на неї порохових газів називається…
Швидкість кулі біля дульного зрізу каналу ствола називається…
Основними факторами, що впливають на початкову швидкість кулі є….
Які з факторів обумовлюють дальність прямого пострілу….
Яка з характеристик зброї якому з критеріїв відповідає?
1.За конструкцією ствола
2,За бойовими властивостями
3.За ступенем автоматизації
4.За способом тримання під час стрільби
5.За призначення
А.станкова
Б.мисливська
В.гвинтівка
Д.самозарядна
Е.гладкоствольна
Які показники яким характеристикам автомату АК 74 відповідають?
1.Ємність магазину (шт.)
2.Початкова швидкість кулі (м/с)
3.Убивча дальність кулі (м)
4.Ефективність вогню по одиночних цілях (м)
5.Вага зі спорядженим магазином (кг)
6.Калібр зброї (мм)
7.Прицільна дальність (м)
8.Темп стрільби (пострілів за хв.)
А. 600
Б. 3,6
В. 1000
Г. 30
Д. 5,45
Е. 900
Є. 500
Ж. 1350
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома