Обмеженими і поверхневими вважаються хімічні опіки отримані:
Що потрібно зробити, в першу чергу, при враженні ел. струмом?
У потерпілого з проникаючим пошкодженням грудної клітки під час видиху з рани виділяється піниста кров. Яку пов'язку ви накладете в даному випадку?
Ви надаєте першу дпомогу людині, яку покусала собака 10 хв. назад. При огляді: в ділянці правої гомілки укушена рана з нерівними краями, незначна кровотеча. Які Ваші першочергові дії?
Назвіть шину, яку ви використаєте з метою транспортної іммобілізації при переломі плечової кістки.
Скільки потрібно знерухомити суміжних суглобів при переломі плеча?
Транспортна шина Крамера моделюється на:
Ви надаєте допомогу потерпілому з розтягненням зв'язок гомілково-ступневого суглоба. Яку пов'язку ви накладете?
Утворення пухирів на шкірі характерне для опіків:
У якому положенні потрібно транспортувати потерпілого з ушкодженням тазу:
Ви надаєте допомогу потерпілому із струсом головного мозку. У потиличній ділянці невелика підшкірна гематома. Як ви можете запобігти її збільшенню?
Вкажіть достовірну ознаку перелому кістки:
Назвіть суглоби, які потрібно знерухомити при переломі стегнової кістки.
Ви надаєте першу допомогу потерпілому з відмороженням 1 ступеня. Вкажіть вільну тактику
При опіках якими хім. реч в ділянці ушкодження утв. щільний струп
Внаслідок дії на шкірні покриви азотної кислоти уражена ділянка набуває наступного забарвлення
Немовлятам, непрямий масаж серця роблять :
Після накладання пов'язки, кінець бинта потрібно закріпити:
Під час бойових дій виділяють 3 етапи (зони) надання домедичної допомоги:
Смерті, яких можна було б уникнути в умовах бойових дій шляхом надання до медичної допомоги називаються:
Наближення до пораненого, у тому числі для витягання його з транспорту чи будівлі, які горять, гасіння одягу та переміщення в укриття, дозволено лише за наказом
Які основні дії домедичної допомоги передбачені у червоній зоні під вогнем супротивника:
План повного огляду пораненого проводитися в послідовності:
Ознаки шоку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома