вк нб

Додано: 8 січня
Предмет:
45 запитань
Запитання 1

Самоменеджмент – це:

варіанти відповідей

сукупність способів, прийомів операцій, процедур, алгоритмів, форм переходу з одного стану

особистості в інше, виконання заданих результатів чи підтримка колишнього стану

оптимальне управління власними можливостями, засобами й методами для досягнення

збалансованого робочого ритму та ритму життя


спосіб організації людиною робочого часу, складання плану діяльності щодо виконання завдань

Всі відповіді правильні

розуміння власного «входження» в зовнішній світ; усвідомлення того, що без урахування оточення

важко здійснювати керівництво та управляти організацією

Запитання 2

Суть концептуального підходу до самоменеджменту Л. Зайверта:

варіанти відповідей

на самоменеджмент покладається виконання визначених функцій, які перебувають у певній

взаємозалежності і зазвичай реалізуються у визначеній послідовності. Головна перевага –

раціональне використання власного часу

полягає в ідеї обмежень. Теорії обмежень пропонують найшвидший і найбільш практичний спосіб

здійснення прискореного саморозвитку менеджера вивчення, усвідомлення і подолання

обмежень, які перешкоджають успіху й особистому росту

ґрунтується на ідеї культури ділового життя

правильна відповідь відсутня

полягає у виділенні інтегральної узагальненої характеристики сучасного менеджера, творчого

характеру його особистості, тобто особистості, здатної до безупинного саморозвитку та

самореалізації в одному чи декількох видах професійно-творчої діяльності

Запитання 3

.Головна ідея концепції самоменеджменту В. Андрєєва:

варіанти відповідей

ґрунтується у виділенні інтегральної узагальненої характеристики сучасного менеджера, творчого характеру його особистості, тобто особистості, яка здатна до безупинного саморозвитку та самореалізації

на самоменеджмент покладається виконання визначених функцій, які перебувають у певній

взаємозалежності і зазвичай реалізуються у визначеній послідовності. Головна перевага –

раціональне використання власного часу


зв’язок кар’єри з успіхом

правильні відповідь відсутня

Запитання 4

Усі закони самоменеджменту можна виокремити у такі види:

варіанти відповідей

основні, другорядні

специфічні, функціональні

загальні, функціональні

правильна відповідь відсутня


загальні, специфічні

Запитання 5

.Суть закону цілепокладання:

варіанти відповідей

кожна людина має ціль (навіть якщо її не усвідомлює), зумовлену (запрограмовану організмом)

об’єктивними законами навколишнього середовища та специфічними законами функціонування

певної людини або організації

чим складнішою є людина, тим складнішими та різноманітнішими повинні бути механізми і

система керування нею

людина у своїй життєдіяльності виявляє лише ті якості, реалізує можливості, розвиває здібності,

яких потребує від неї навколишнє середовище

відповідно до змін внутрішнього (освіта, здоров’я) і зовнішнього середовища потрібно періодично

перебудовувати, налаштовувати механізм керування собою (адаптуватися)

всі відповіді правильні

Запитання 6

Ефективний менеджер – це:

варіанти відповідей

людина, яка професійно здійснює управлінські функції

людина, яка повинна домогтися результату для клієнта і своєї компанії, управляючи персоналом і

використовуючи всі засоби, надані в його розпорядження

керівник, який займає постійну посаду та має повноваження у сфері ухвалення рішень із

конкретних видів діяльності підприємства

всі відповіді правильні

керівник, який цілеспрямовано прагне домогтися видатних результатів протягом тривалого часу,

поєднує в собі видатні людські якості (наприклад, скромність) і професійну волю

Запитання 7

Стадії формування менеджера:

варіанти відповідей

фахівець, управлінець, лідер

Правильної відповіді немає

фахівець, спеціаліст, лідер

спеціаліст, управлінець, фахівець

магістр, спеціаліст, управлінець

Запитання 8

.Основні типи компетенцій менеджера:

варіанти відповідей

особові, спеціальні

загальні, спеціальні

Всі відповіді правильні

особові, професійні

професійні, основні

Запитання 9

.Особові компетенції відображають інтегральні властивості:

варіанти відповідей

позиція й установки менеджера, які виявляються в інтерпретації результатів, обґрунтуванні

досягнутих успіхів, формулюванні завдань

здатності менеджера виконувати роботу відповідно до вимог посади, завдань і стандартів

виконання роботи в організації

інтегральні властивості менеджера (уміння, якості, здібності), пов’язані з тим, як він будує

відносини з іншими людьми, як ставить перед собою цілі, як вирішує завдання

правильна відповідь відсутня

бажання менеджера, пов’язані з тим, як він планує свою діяльність і роботу команди, підлеглих, які

ставлять перед собою цілі, вирішують завдання, працюють з інформацією

Запитання 10

Здібності – це:

варіанти відповідей

поняття, в основі якого є уявлення про те, що у більшості управлінських ситуацій варто розвивати

компетенції менеджерів

правильна відповідь відсутня

система психологічних і фізіологічних якостей, які забезпечують легкість придбання знань і навиків, створюють умови для досягнення максимальних результатів у певному виді діяльності

здатність, які можуть розвиватися й ефективно виявлятися на практиці

знання і навики,характеристики особи,які допомагають їй досягнути результатів у професійній діяльності, здатність людини діяти відпоовідно до стандартів, вимог

Запитання 11

Технічні вміння: 

варіанти відповідей

пов’язані зі спеціальними або професійними знаннями (у сферах організації виробництва або

звітності потребують аналітичних здібностей)


сприяють досягненню цілей з іншими і завдяки їм, мотивуванню підлеглих, оцінювання,

координування

дають змогу людині працювати в колективі та мобілізувати спільні зусилля, спрямовуючи їх на

ефективне досягнення спільної мети

правильна відповідь відсутня

виражаються у здатності аналізувати загальну ситуацію

Запитання 12

Роль – це:

варіанти відповідей

цілеспрямоване прагнення домогтися видатних результатів протягом тривалого часу

правильна відповідь відсутня

набір визначених правил поведінки, які відповідають конкретній установі чи конкретній посаді

досягнення результату для клієнта і своєї компанії, управляючи персоналом

професійне виконання управлінських функцій

Запитання 13

Визначення критерію «ринкової поведінки» дає змогу розглядати ролі:

варіанти відповідей

соціально орієнтовані та спрямовані на мислення

стратегічні й організаційні

правильна відповідь відсутня

поведінки та креативні

координатор і генератор ідей

Запитання 14

.Експлуатаційно-авторитарний стиль керівництва: 

варіанти відповідей

керівники повністю довіряють підопічним; мотивація – за рахунок економічної винагороди; персонал на всіх рівнях несе відповідальність; розвинуті комунікативні зв’язки

керівництво – поблажлива опіка середнього персоналу; мотивація за визначені винагороди; відповідальність несе лише управлінський персонал; обмеженість групової роботи 

Правильна відповідь відсутня

рішення нав’язують підлеглим; мотивація у вигляді погроз; відповідальність несуть лише найвищі рівні менеджменту недостатній рівень розвитку комунікаційних процесів 

Запитання 15

Клімат в організації – це:

варіанти відповідей

поняття, в основі якого є уявлення про те, що у більшості управлінських ситуаціях треба

розвивати компетенції менеджерів

здатності менеджера виконувати роботу відповідно до вимог посади, завдань і стандартів

сукупність ключових чинників, які визначають стан робочого середовища організації

діяльність і робота команди, підлеглих, які ставлять перед собою цілі, вирішують завдання,

працюють з інформацією

правильна відповідь відсутня

Запитання 16

Д. Голман виявив шість стилів керівництва:

варіанти відповідей

примушувальний, авторитетний, батьківський, ліберальний, еталонний, наставницький

примушувальний, авторитетний, батьківський, демократичний, авторитарний, наставницький

примушувальний, авторитетний, батьківський, демократичний, еталонний, наставницький

формальний, авторитетний, батьківський, демократичний, еталонний, наставницький

правильна відповідь відсутня

Запитання 17

Сильні сторони та чесноти менеджера згідно з класифікацією К. Петерсона і М. Селігмана – це: 

варіанти відповідей

мудрість, мужність, любов, справедливість, помірність у діях, трансцендентність, авторитарність

мудрість і знання, інтелект, мужність, любов і гуманність, справедливість, помірність у діях,

трансцендентність

правильна відповідь відсутня

мудрість і знання, досконалість, мужність, любов і гуманність, справедливість, помірність у діях, трансцендентність

мудрість і знання,мужність,любов і гуманність, справедливість, помірність у діях,трансцендентність

Запитання 18

.Талант – це:

варіанти відповідей

здатність показувати постійні високі результати в вибраній сфері діяльності


переваги, які співвідносяться з сьогоднішніми відчуттями власного «я» і приносять радісне

збудження у разі їхнього виявлення та використання

набір можливостей, які відповідають конкретній установі чи конкретній посаді

природно виникла модель думок, відчуттів або поведінки, яку можна застосувати в різних

областях або здатність щось робити

правильна відповідь відсутня

Запитання 19

Сильна сторона менеджера – це:

варіанти відповідей

набір визначених правил поведінки, які відповідають конкретній установі чи конкретній посаді

цілеспрямоване прагнення домогтися видатних результатів ьпротягом тривалого часу

здатність показувати постійні високі результати в вибраній сфері діяльності

професійне виконання управлінських функцій

правильна відповідь відсутня

Запитання 20

Стратегічні цінності:

варіанти відповідей

набір визначених правил поведінки, що відповідають конкретній установі чи конкретній посаді

це цінності, які підпорядковують і визначають життєвий шлях (цілі) людини або життєвий шлях

групи або організації

досягнення результату для клієнта і своєї компанії, управляючи персоналом


правильна відповідь відсутня

ставлять згідно зі стратегічними орієнтирами і конкретизують найбільш значущі життєві цілі,

кроки і завдання, що спрямовані на реалізацію стратегічних цілей

Запитання 21

Планування цілей за системою Франкліна

варіанти відповідей

передбачає побудову «генерального плану» для свого життя або для певного періоду, який

допоможе визначити подальші напрями розвитку та виробити ефективну стратегію

грунтується на попарному порівнянні елементів набору один з одним для їхнього ранжирування за

визначеним критерієм

в основу покладено поняття статичності, опис майбутнього стану системи цілей, що найбільше

підходить для оформлення достатньо стабільних, регулярних, передбачених заходів

передбачає формування списку критеріїв, за якими розставляють пріоритети елементів. За

кожним критерієм виконують вагове ранжирування елементів, а потім обчислюють суму рангів за

всіма критеріями і розставляють пріоритети елементів на підставі підсумкового рангу

правильна відповідь відсутня

Запитання 22

Дерево цілей – класична ієрархічна модель впорядкування цілей і завдань:

варіанти відповідей

в основу цієї моделі покладено попарне порівняння елементів набору один з одним для їхнього

ранжирування за визначеним критерієм


в основі цієї моделі є побудова «генерального плану» для свого життя або для певного періоду,

який допоможе визначити подальші напрями розвитку

в основі цієї моделі є поняття статичності, опис майбутнього стану системи цілей, що найбільше

підходить для оформлення достатньо стабільних, регулярних, передбачених заходів

в основу цієї моделі покладено поняття динамічності, описано цілісну сукупність змін системи

цілей, що найбільше підходить для ситуацій з високим ступенем невизначеності

правильна відповідь відсутня

Запитання 23

SMART метод можна описати так:

варіанти відповідей

передбачає формування списку критеріїв, за якими розставляють пріоритети елементів

правильна відповідь відсутня

розпочинають із опису ідеальної картини свого щасливого життя з використанням візуалізації

цілі повинні відповідати таким вимогам і бути: конкретними, вимірними, досяжними,

орієнтованими на результат, із термінами досягнення

передбачає розбиття цілей і ситуацій на задачі та проблеми

Запитання 24

Тайм-менеджемент чи управління часом - це:

варіанти відповідей

сукупність методик оптимальної організації для виконання поточних завдань, проектів і

календарних подій


це спосіб організації іншою людиною робочого часу, складання плану діяльності щодо виконання

завдань

сукупність способів, прийомів операцій, процедур, алгоритмів, форм переходу з одного стану

особистості в інше, виконання заданих результатів чи підтримка колишнього стану

правильна відповідь відсутня

оптимальне управління власними можливостями, засобами й методами для досягнення

збалансованого робочого ритму та ритму життя

Запитання 25

Прокрастинація – це:

варіанти відповідей

недостатня кваліфікація управлінського персоналу

всі відповіді правильні

погана організація обміну інформацією, брак чи неефективне визначення пріоритетності робіт

термін, який характеризує відволікання на зайві речі

відволікальні чинники на робочому місці

Запитання 26

Планування часу може бути:

варіанти відповідей

жорстке; гнучке; бюджетоване

правильна відповідь відсутня

індивідуальне чи колективне; чітке чи інтуїтивне; стратегічне чи тактичне

невідкладне; уточнювальне

поточні справи – дні; поточні проекти – тижні та місяці; коло обов’язків – різна тривалість;

найближчі 1-2 роки; п’ятирічна перспектива; життя

Запитання 27

.Класичне планування часу повинно охоплювати: 

варіанти відповідей

справи з фіксованим терміном виконання; справи, які потребують значних витрат часу; неприємні

справи


Всі відповіді правильні

планування робочого дня (тижня, місяці, роки тощо) з урахуванням особливостей особистості

планувааня дня з вечора і з ранку

поточні справи,поточні проекти,найближчі 1-2 роки; п'ятирічна перспектива

Запитання 28

Під час складання планів менеджер має враховувати коливання рівня працездатності:

варіанти відповідей

розподіл менеджерів на категорії «жайвір» або «сова»; визначення обсягу інформації, ступеня невпорядкованості 

визначення ритму та потоків енергії; визначення піків працездатності

розподіл на категорії «жайвір» або «сова»; визначення обсягу інформації, ступеня невпорядкованості, нерівномірність надходження

нерівномірність надходження; розподіл менеджерів на психотипи; визначення типу нервової

системи; визначення ритму та потоків енергії; визначення піків працездатності

розподіл менеджерів на психотипи; визначення типу нервової системи

Запитання 29

Команда – це: 

варіанти відповідей

група людей різних національностей, де кожен виконує завдання

особлива форма взаємодії співтовариства людей, цілеформуючого лідера, що існує на базовій

психологічній основі – системній комбінації інтертипних взаємин


група осіб, об’єднаних виконуваними завданнями для виконання цілей організації

об’єднання співробітників для виконання індивідуальних завдань, які стоять перед ними

правильна відповідь відсутня

Запитання 30

Головні етапи створення команди:

варіанти відповідей

роз’єднана група, група однодумців, команда, яка несе сумісну відповідальність за результат

роз’єднана група, група однодумців, команда, яка прагне до самовизначення, команда, яка несе

сумісну відповідальність

правильна відповідь відсутня

роз’єднана група, група однодумців, команда, яка прагне до самовизначення

група однодумців, команда, яка прагне до самовизначення, команда, яка несе сумісну

відповідальність за результат

Запитання 31

Три рівні ефективності команди:

варіанти відповідей

правильна відповідь відсутня

здатність до формування, здатність вибирати напрям, здатність до узгоджених дій

здатність до оновлення, здатність вибирати напрям, здатність до узгоджених дій

здатність до оновлення, здатність вибирати напрям, здатність до централізації дій

здатність до оновлення, здатність вибирати завдання, здатність до узгоджених дій

Запитання 32

Комфортне середовище – це:

варіанти відповідей

атмосфера в організації, здатність до оновлення

атмосфера в колективі, де налагоджено організацію обміну інформацією, ефективне визначення

пріоритетності робіт

правильні відповіді відсутні

психологічна атмосфера, умови праці в можливості оздоровлення та проведення дозвілля

клімат із достатньої кваліфікації управлінського персоналу

Запитання 33

Специфічні (творчі) принципи у створенні креативних організацій

варіанти відповідей

комфортне середовище, пошук талановитих працівників, розподіл ідей, створення окремих

творчих груп чи відділів, творче зростання, нова діяльність і нові знання, орієнтація на

можливості, конвертування творчості

правильна відповідь відсутня

комфортне середовище, пошук талановитих працівників, розподіл ідей, планування альтернатив, створення окремих творчих груп чи відділів, творче зростання, нова діяльність та нові знання 

комфортне середовище, пошук талановитих працівників, розподіл ідей, планування альтернатив, створення окремих творчих груп чи відділів, творче зростання, нова діяльність і нові знання, орієнтація на можливості, конвертування творчості

комфортне середовище, пошук талановитих працівників, розподіл ідей, планування альтернатив, створення окремих творчих груп чи відділів, нова діяльність і нові знання, орієнтація на можливості, конвертування творчості

Запитання 34

Готовність до роботи в умовах змін можна трактувати як:

варіанти відповідей

стиль роботи, який передбачає співробітництво, за якого працівники беруть участь в управлінні 

стан особистості, яка має відповідні знання, уміння, спрямованість

сукупність методик оптимальної організації для виконання поточних задач, проектів і

календарних подій

правильна відповідь відсутня

спосіб організації іншою людиною вашого робочого часу, складання плану діяльності щодо виконання завдань

Запитання 35

Оцінювання того, що відбувається з працівниками в період змін, передбачає проведення менеджером спостереження за двома найважливішими аспектами:

варіанти відповідей

відповідальністю до прийняття змін, здатністю до змін

готовністю до прийняття змін, ухваленням дій до змін

готовністю до прийняття змін, прийняттям змін

правильна відповідь відсутня

готовністю до прийняття змін, здатністю до змін

Запитання 36

Працівники, менеджери у процесі впровадження змін проходять такі етапи:

варіанти відповідей

спротив, роздуми, підготовка, дії, збереження змін

спротив, роздуми, підготовка, дії, формування

спротив, роздуми, підготовка, збереження змін

спротив, роздуми, дії, збереження змін

правильна відповідь відсутня

Запитання 37

Усі реакції працівників на зміни розподіляють так: 

варіанти відповідей

кінцеві реакції на зміни в групі

початкові реакції на зміни в групі; процес переходу та відчуття щодо до невизначеного

майбутнього

початкові реакції на зміни в групі; процес переходу та відчуття щодо невизначеного майбутнього;

кінцеві реакції на зміни в групі

початкові реакції на зміни в групи: кінцеві реакції на зміни в групі

процес переходу та відчуття щодо невизначеного майбутнього

Запитання 38

.Для менеджерів адаптивність – це:

варіанти відповідей

вміння ефективно реагувати на будь-які зміни в робочому середовищі

проходження через зміни

правильна відповідь відсутня

прийняття і демонстрація власних якостей

механізм формування себе як особистості

Запитання 39

Диспозиційну гнучкість можна визначити за такими виявами:

варіанти відповідей

уміння врівноважувати невпевненість позитивним підходом; уміння підтримувати інших у процесі змін; знання власних реакцій на зміни

надихати оптимізмом інших; уміння підтримувати інших у процесі змін; знання власних реакцій на зміни

уміння бути відкритим і оптимістичним, коли йдеться про зміни, і надихати оптимізмом інших

уміння врівноважувати невпевненість позитивним підходом

уміння підтримувати інших у процесі змін; знання власних реакцій на зміни

Запитання 40

Наставництво – це:

варіанти відповідей

один із прийомів управління, який завдяки індивідуальному підходу дає змогу підвищити продуктивність праці в організації

група осіб, об’єднаних виконуваними завданнями для виконання цілей організації 

особлива форма взаємодії співтовариства людей, цілеформуючого лідера, що ґрунтується на

системній комбінації інтертипних взаємин

правильна відповідь відсутня

об’єднання співробітників для виконання індивідуальних завдань, які стоять перед ними

Запитання 41

.Головні етапи навчання: 

варіанти відповідей

залежність, заперечення залежності, незалежність і самостійність, взаємоприйняття

залежність, заперечення залежності, взаємозалежність

правильна відповідь відсутня

залежність,прийнаття залежності,незалежність і самостійність, взаємозалежність

Запитання 42

.Професійна кар’єра – це: 

варіанти відповідей

становлення працівника як професіонала, кваліфікованого фахівця у своїй справі, що відбувається протягом усього його трудового життя 

оцінка ділового досвіду, який потрібний для переходу до вищого етапу

правильна відповідь відсутня

вивчення сформованого змісту роботи на окремих етапах службового просування

послідовна зміна стадій розвитку працівника в межах одного підприємства

Запитання 43

Для активізації кар’єрного зростання доцільно використовувати організаційні заходи, які полягають у: 

варіанти відповідей

забезпеченні м’якої адаптації; розвитку відчуття впевненості, відповідальності; уможливленні оцінювання працівниками своїх здібностей і потенціалу кар’єрного зростання; забезпеченні налагодження ефективних комунікацій з керівництвом; наданні досить детального опису майбутньої роботи; заохоченні самостійного планування кар’єри; здійсненні постійного моніторингу готовності до кар’єрного зростання

правильна відповідь відсутня

забезпеченні м’якої адаптації; розвитку відчуття впевненості, відповідальності; уможливленні

оцінювання працівниками своїх здібностей і потенціалу кар’єрного зростання

забезпеченні м’якої адаптації; розвитку відчуття впевненості, відповідальності; наданні досить

детального опису майбутньої роботи; заохоченні самостійного планування кар’єри; здійсненні

постійного моніторингу готовності до кар’єри

забезпеченні налагодження ефективних комунікацій з керівництвом; наданні досить детального

опису майбутньої роботи; заохоченні самостійного планування кар’єри; здійсненні постійного

моніторингу готовності до кар’єрного зростання

Запитання 44

Виділяють три основні складові моделі професійного вигорання:

варіанти відповідей

емоційне виснаження; деперсоналізація; брак почуття особистих досягнень

інтелектуальне виснаження,деперсоналізація,брак почуттів особистих досягнень

правильна відповідь відсутня

емоційне виснаження; деперсоналізація; відсутність почуття винагороди

емоційне виснаження; відсутність почуття особистих досягнень

Запитання 45

Виділяють такі причини професійного стресу: 

варіанти відповідей

стреси, пов’язані зі змістом роботи; виконанням певної ролі; фізичними умовами праці; функціонуванням відділу, команди в організації; професійним розвитком; одночасним функціонуванням людей в організації та поза її межами; організацією праці

стреси, пов’язані зі змістом роботи; виконанням певної ролі; фізичними умовами праці; функціонуванням людей в організації та поза її межами; організацією праці

стреси, пов’язані зі змістом роботи; виконанням певної ролі

одночасним функціонуванням людей в організації та поза її межами; організацією праці

фізичними умовами праці; функціонуванням відділу, команди в організації; професійним

розвитком

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест