Самоменеджмент – це:
Суть концептуального підходу до самоменеджменту Л. Зайверта:
.Головна ідея концепції самоменеджменту В. Андрєєва:
Усі закони самоменеджменту можна виокремити у такі види:
.Суть закону цілепокладання:
Ефективний менеджер – це:
Стадії формування менеджера:
.Основні типи компетенцій менеджера:
.Особові компетенції відображають інтегральні властивості:
Здібності – це:
Технічні вміння:
Роль – це:
Визначення критерію «ринкової поведінки» дає змогу розглядати ролі:
.Експлуатаційно-авторитарний стиль керівництва:
Клімат в організації – це:
Д. Голман виявив шість стилів керівництва:
Сильні сторони та чесноти менеджера згідно з класифікацією К. Петерсона і М. Селігмана – це:
.Талант – це:
Сильна сторона менеджера – це:
Стратегічні цінності:
Планування цілей за системою Франкліна
Дерево цілей – класична ієрархічна модель впорядкування цілей і завдань:
SMART метод можна описати так:
Тайм-менеджемент чи управління часом - це:
Прокрастинація – це:
Планування часу може бути:
.Класичне планування часу повинно охоплювати:
Під час складання планів менеджер має враховувати коливання рівня працездатності:
Команда – це:
Головні етапи створення команди:
Три рівні ефективності команди:
Комфортне середовище – це:
Специфічні (творчі) принципи у створенні креативних організацій
Готовність до роботи в умовах змін можна трактувати як:
Оцінювання того, що відбувається з працівниками в період змін, передбачає проведення менеджером спостереження за двома найважливішими аспектами:
Працівники, менеджери у процесі впровадження змін проходять такі етапи:
Усі реакції працівників на зміни розподіляють так:
.Для менеджерів адаптивність – це:
Диспозиційну гнучкість можна визначити за такими виявами:
Наставництво – це:
.Головні етапи навчання:
.Професійна кар’єра – це:
Для активізації кар’єрного зростання доцільно використовувати організаційні заходи, які полягають у:
Виділяють три основні складові моделі професійного вигорання:
Виділяють такі причини професійного стресу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома