Прочитай текст.
(1)Я подумала.(2)Мені найбільше запам"ятався один вечір.(3)У хаті чомусь не стало світла, і ми з сестричкою вийшли надвір.(4)Стояв сильний мороз.(5) Снігу було небагато, але холодний вітер залюбки ним бавився.(6) Наша киця Мурка згадала своє дитинство й почала теж розважатися.(7) Бігала за сніжинками, ставала дибки, ніби то були не сніжинки, а якісь пташки чи миші. ( За С. Павленком)
Позначте речення, у якому немає займенників
Прочитай текст.
(1)Я подумала.(2)Мені найбільше запам"ятався один вечір.(3)У хаті чомусь не стало світла, і ми з сестричкою вийшли надвір.(4)Стояв сильний мороз.(5) Снігу було небагато, але холодний вітер залюбки ним бавився.(6) Наша киця Мурка згадала своє дитинство й почала теж розважатися.(7) Бігала за сніжинками, ставала дибки, ніби то були не сніжинки, а якісь пташки чи миші. ( За С. Павленком)
Скільки займенників у тексті?
Прочитай текст.
(1)Я подумала.(2)Мені найбільше запам"ятався один вечір.(3)У хаті чомусь не стало світла, і ми з сестричкою вийшли надвір.(4)Стояв сильний мороз.(5) Снігу було небагато, але холодний вітер залюбки ним бавився.(6) Наша киця Мурка згадала своє дитинство й почала теж розважатися.(7) Бігала за сніжинками, ставала дибки, ніби то були не сніжинки, а якісь пташки чи миші. ( За С. Павленком)
У яких реченнях займенник виступає у ролі підмета?
Займенники хто, що, який, чий, котрий є відносними, коли вони
Усі займенники означальні в рядку
Займенник цей за розрядом...
У якому рядку правильно охарактеризовано особовий займенник, вжитий у реченні: «Найбільше щастя в житті — це впевненість у тому, що тебе люблять»?
Усі займенники вказівні в рядку
Усі слова є займенниками в рядку
Скільки займенників в даному реченні?
Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід.
У якому відмінку вжито займенник у реченні:
Кожна травичка на своєму корені росте (нар.твор).
Для виділення якогось предмета з ряду шнших вживаються ..... займенники
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома