Вкладені алгоритмічні структури повторення

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 126 разів
10 запитань
Запитання 1

В алгоритмі малювання орнаменту використовують вкладені цикли

варіанти відповідей

1-внутрішній цикл

2-зовнішній цикл

1-зовнішній цикл

2-внутрішній цикл

Запитання 2

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 3

Як називається структура, яка складається з цикла в циклі?

варіанти відповідей

розгалуження

вкладений цикл

вкладене розгалуження

розгалуження в циклі

Запитання 4

Вкажіть команди для організації циклу в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 5

Василько може з’їсти яблуко чи цукерку. Яку умову треба йому вибрати?

варіанти відповідей
Запитання 6

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вкладення

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

переміщення на 20 кроків

переміщення на 40 кроків

переміщення на 30 кроків

переміщення на 50 кроків

Запитання 8

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч:

варіанти відповідей
Запитання 9

Що відбудеться у результаті виконання цих команд?

варіанти відповідей

Буде намальований шестикутник

Переміщення на 200 кроків

Буде намальований десятикутник

Поворот на 360 градусів

Запитання 10

Скільки разів виконається команда, розташована всередині

варіанти відповідей

1 раз

3 рази

4 рази

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест