Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником. 6 клас

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 139 разів
11 запитань
Запитання 1

Закінчіть речення "Скінченну послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети називають..."

варіанти відповідей

командою

системою команд виконавця

виконавцем

алгоритмом

Запитання 2

Закінчіть речення "Вказівка виконавцеві виконати певні дії - це..."

варіанти відповідей

команда

система команд виконавця

виконавець

алгоритм

Запитання 3

Алгоритм НЕ може виконувати?

варіанти відповідей

стіл

людина

робот

пес

Запитання 4

Виконавець програми Скретч

варіанти відповідей

бот

команда

герой

спрайт

Запитання 5

Файл, створений у середовищі Скреч, називається ...

варіанти відповідей

програма

проєкт

сцена

алгоритм

Запитання 6

Вкажіть програмні об'єкти в середовищі Scratch

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

спрайти

Ім'я

сцена

напрямок руху


Запитання 7

Які властивості мають спрайти в середовищі Scratch

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

ім’я


положення на сцені


розміри

напрямок, у якому вони будуть рухатися


тло

колір костюма


Запитання 8

У програмах, які складають у середовищі Скретч, можуть використовуватись алгоритмічні структури:

варіанти відповідей

слідування

по замовчуванню

повторення

розгалуження.

дублювання

Запитання 9

Яке зображення містить цикли з повторенням?

варіанти відповідей
Запитання 10

З яких фігур складатиметься орнамент за даним скриптом

варіанти відповідей

квадрат

коло

п'ятикутник

трикутник

Запитання 11

Скільки фігур намалює виконавець в орнаменті за даним скриптом

варіанти відповідей

10

100

36

120

90

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест