Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Вкажіть на команди для опрацювання події:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Що буде результатом виконання даної програми?
Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?
На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома