Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Геометрія, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Дві прямі, паралельні третій прямій,...

варіанти відповідей

Перпендикулярні одна одній

Паралельні одна одній

Перетинаються під будь-яким кутом

Запитання 2

Відповідні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною,...

варіанти відповідей

дорівнюють 90о

в сумі складають 180о

рівні

Запитання 3

На малюнку укажіть пару паралельних прямих, якщо ∠1=112о, ∠2=71о, ∠3=71о

                      

 

    

 


варіанти відповідей

b || a

b || c

c || a

Запитання 4

На малюнку ∠1 + ∠5 = 160о. Знайдіть ∠3 + ∠7:

варіанти відповідей

320о

160о

200о

Запитання 5

На малюнку ∠1 + ∠5 = 160о. Знайдіть ∠2 + ∠6:

варіанти відповідей

200о

160о

360о

Запитання 6

Якою має бути градусна міра ∠1, щоб прямі a та b були паралельними?

варіанти відповідей

117о

63о

90о

Запитання 7

Дві прямі перетнуті січною. Указати всі правильні твердження, щоб прямі були паралельними:

варіанти відповідей

Один із відповідних кутів дорівнює 120о, другий - 60о

Один із внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 57о, другий - 123о

Один із відповідних кутів дорівнює 96о, другий - теж 96о

Один із внутрішніх різносторонніх кутів дорівнює 84о, другий - 106о

Запитання 8

Прямі m і n паралельні, а - січна. Знайти кути 1 і 2, якщо внутрішні односторонні кути відносяться як 1:3

варіанти відповідей

45о та 135о

65о та 115о

125о та 45о

Запитання 9

На малюнку b || m, n || k. Знайдіть 1. 


варіанти відповідей

84°.

86°.  

96°.  

94°.

Запитання 10

Прямі a і b перетинає січна с. ∠ 1 і ∠ 2 – внутрішні односторонні, ∠ 1 = 55°. Якою має бути градусна міра ∠ 2, щоб прямі a і b були паралельними?


варіанти відповідей

55°.  

65°.  

125°.  

45°.

Запитання 11

Сума односторонніх кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною, дорівнює...

варіанти відповідей

90

360

180

рівна

Запитання 12

На якому з малюнків прямі a i b паралельні

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест