Властивості об’єкта та події в Scratch

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 300 разів
12 запитань
Запитання 1

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають проектами. Кожний проект містить:



варіанти відповідей
Запитання 2

Яку назву має об'єкт-виконавець у Скретч?

варіанти відповідей

Спрайт

Кіт

Скретч

Запитання 3

Скрипт -це

варіанти відповідей

Спрайт

Вказівки програми

Середовище

Запитання 4

Як змінити значення властивостей сцени (тобто змінити тло)?

варіанти відповідей

намалювати тло

завантажити з файла

використати з бібліотеки

зберегти

Запитання 5

Які способи є для створення нового об'єкта?

варіанти відповідей

Додати його з бібліотеки Скретч

Намалювати

Дублювати

Накреслити

Запитання 6

Які стандартні розміри Сцени?

варіанти відповідей

380 на 260 кроків виконавця

 470 на 350 кроків виконавця

460 на 380 кроків виконавця

480 на 360 кроків виконавця

Запитання 7

На який час затримається переміщення об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

На 10 хвилин

 На 1 секунду

 На 10 секунду

 На 100 секунду

Запитання 8

Яку з команд потрібно використати для зупинки всіх запущених скриптів?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Яку з команд потрібно використати для призупинення проекту на деякий час?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при натисненні певного об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення на об’єкт на сцені

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Натиснення клавіши Пропуск

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест