Бойові дії на українських землях у роки Першої світової війни розпочалися в
Де відбулися описані події, подані в уривку з історичного джерела?
«Справжнє бойове хрещення Українські січові стрільці пройшли у квітні — на початку травня 1915 р. у боях за гору поблизу Славська. Кілька разів цей важливий пункт переходив із рук в руки. Лише ціною великих втрат російським солдатам вдалося закріпитися на горі, але в цей час розпочався загальний відступ росіян із Галичини».
Політична організація емігрантів із Наддніпрянської України, створена у Львові на початку Першої світової війни, що проголосила метою своєї діяльності побудову самостійної соборної Української держави, — це
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Війська якої країни протягом серпня-вересня 1914 р. окупували територію українських земель?
Яка країна на початку XX ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:
«...твердо приймаються такі завдання на найближчі роки: 1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух; 2) заволодіти протоками, які мають для нас виключне стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного»?
Встановіть послідовність подій.
А створення Головної української ради;
Б Брусиловський прорив;
В захоплення Львова російськими військами;
Г початок формування легіону УСС.
Формування в роки Першої світової війни легіону Українських січових стрільців засвідчило
Про який регіон йдеться в уривку з історичного джерела?
«Перша світова війна принесла українським землям руйнацію господарства. В регіоні було зруйновано понад 40% господарських та житлових будинків, понад 1,5 тис. промислових споруд. Навіть стратегічно важлива нафтова промисловість зменшила виробництво на 1/3»
Напередодні Першої світової війни Австро-Угорщина претендувала на володіння
У якому році в ході Першої світової війни російськими військами було захоплено Львів?
Укажіть період, протягом якого німецькі та австро-угорські війська здійснили Горлицький прорив
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома