Яку політику більшовиків Петлюра характеризував наступним чином: " ... у цьому напрямку нинішньої політики більшовиків я вбачаю чергову їхню поступку стихійній силі українського національного руху, а водночас логічно послідовний захід з метою оволодіння силою цього руху й зміцнення своїх позицій в Україні"
Який захід більшовиків В. І. Ленін характеризував так: " Селянські повстання, які раніше, до 1921 р. були загальним явищем майже цілком зникли. Селяни задоволені своїм теперішнім становищем..."
У роки НЕПу у сфері трудових відносин
Упроваджуючи на поч. 20-х років політику коренизації радянське керівництво мало на меті:
Зростання обсягів промислового виробництва в Україні в період НЕПу було забезпечено завдяки
За змістом агітаційного плакату можна встановити що його створено в роки
Відкриття українських гімназій, державних університетів у Києві та Кам"янець-подільському, Української Академії наук були складовими політики
у результаті здійсненя в Україні політики коренизації
Які заходи здійснювали партійно-державним керівнитвом УСРР у галузі сільського господарства протягом 1921 - 1928 рр.
У якому уривку відображено одну з причин політики коренизації
установіть послідовність:
А. ухваленя конституції СРСР
Б. Воєнний комунізм
В. створеня УАПЦ
Г. проголошення курсу на коренизацію
Які твердження характеризують політику українізації
якою цифрою на карті позначено територію, що мала статус автономії у складі Української СРС
«Ми маємо ряд індустріальних велетнів, що їх побудовано… і першим найліпшим є Дніпрельстан… У нас пущено за ці роки дванадцять доменних печей… Наша машинобудівна промисловість зростає нечуваними кроками… Ми збудували Краматорський машинобудівний завод… Луганський паротягобудівельний завод… Треба відзначити побудову Харківського тракторного заводу…»
У фрагменті доповіді голови Раднаркому УСРР В. Чубаря йдеться про
Оберіть правильне твердження
Виберіть із переліку джерела індустріалізації
Виберіть з переліку наслідки індустріалізації для України ..
Що не є метою індустріалізації?
Пропагандистською складовою якої політики партійно-радянського керівництва УСРР був зображений плакат
Сукупність яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи економічний розвиток радянської України в 1930-х рр.?
На території України в період радянської влади було ___ спалахи масштабного голоду
Заможнє селянство в Україні в 1930 роках
Як в народі називали постанову " Про охорону державних підприємств , колгоспів і кооперативів та про зміцнення суспільної (соціалістичної ) власності"
Які покарання виносила надзвичайна хлібозаготівельна комісія в Україні період 1932-1933 років ( 3 відповіді)
Яке місто було столицею УРСР в період 1932-1933 років.
Голова РНК (Ради Народних Комісарів) СРСР який очолив надзвичайну хлібозаготівельну комісію в Україні періоду 1932-1933 років
Уривок історичного документа, що характеризує часи Голодомору:
«Урожай у нас був хороший, але радянська влада до того часу «заготовляла» наш хліб, до тих пір доводила свої плани і завдання до нас, аж допоки ми не залишилися без фунта хліба», - можна використати для пояснення його...
7 серпня 1932р. Й. Сталін власноруч написав постанову про охорону соціалістичної власності, яка за крадіжку колгоспної чи кооперативної власності передбачала розстріл із конфіскацією майна або позбавлення волі не менше 10 років із конфіскацією майна.
Як сучасники називали цю постанову?
Про якого державного діяча йде мова:
“Радянський партійний діяч та державний діяч. Із листопада 1920 р. по березень 1921 р. обіймав пост першого секретаря ЦККП (б) України. Проводив жорстку централізаторську політику. Найближчий соратник Сталіна, вважався його “правою рукою”. Разом із Й.Сталіним став організатором голодомору 1932-1933 рр. Саме він визначив значно завищений план хлібозаготівель для України в розмірі 356 млн. пудів. За дорученням Сталіна очолював надзвичайну комісію в Україні, яка керувала насильницькою колективізацією селянських господарів та тотальною реквізицією зерна в селян – одноосібників.”
Коли Верховна Рада України визнала Голодомор геноцидом?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома