20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Вп рави для п овторення з а курс 5 класу

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Математика, 5 клас
6 запитань
Запитання 1

Виконайте дії:

875*480 − 406*(50 004 − 48 986)

варіанти відповідей

8875

876

6692

987

Запитання 2

Знайдіть значення виразу:

4,346 : x – y : 0,25, якщо x = 0,82, y = 0,4

варіанти відповідей

37

3,7

42

87

Запитання 3

Розв’яжіть рівняння:

0,8 – (x – 0,326) = 0,495

варіанти відповідей

631

0,631

63,1

6310

Запитання 4

Розв’яжіть рівняння:

7x + 9x + 0,32 = 2,72

варіанти відповідей

0,015

0,15

15

150

Запитання 5

До якого числа треба додати 4,2, щоб добуток отриманої

суми та числа 0,6 дорівнював 19,2?

варіанти відповідей

2,78

27,8

278

Запитання 6

Яке число треба помножити на 0,4, щоб сума отриманого до-

бутку та числа 3,8 дорівнювала добутку чисел 20,5 і 4?

варіанти відповідей

195,5

165,9

45,8

195

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест