Впр.276,277,278 ст.114

Додано: 25 січня 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 48 разів
4 запитання
Запитання 1

І. Прочитайте пари слів. Визначте, які голосні звуки чергуємо в кожній

парі. (усно)

Робота – робітник, лебединий – лебідь, вечеря – вечори, захопити – хапати, сплести – сплітати, завмерти – завмирати, заберу – забирати.


ІІ. Виділені слова поділіть на склади та визначте, які із цих складів відкриті, а які – закриті.(Обери ввірну відповідь)

варіанти відповідей

лебе-ди-ний (І-закр,ІІ-відкр,ІІІ-закр) – ле-бідь,(І-закр,ІІ-відкр)

ле-бе-ди-ний (І-відкр.,ІІ-відкр.,ІІІ-відкр., ІV- закр.) – ле-бідь (І-відкр.,ІІ- закр.)

ле-бе-ди-ний (І- закр..,ІІ- закр..,ІІІ- закр.., ІV- відкр.) – ле-бідь (І-відкр.,ІІ- закр.)

ле-бе-ди-ний (І-відкр.,ІІ-відкр.,ІІІ-відкр., ІV- закр.) – ле-бідь (І- закр.,ІІ-відкр.)

Запитання 2

ОБЕРІТЬ 1 ВІРНУ ВІДПОВІДЬ У ЯКІЙ ВИКОНАНО НАСТУПНЕ ЗАВДАННЯ Доберіть до кожного з поданих слів його форму або спільнокореневе слово, щоб відбувалося чергування голосних. Запишіть слова парами, а поряд – звуки, які чергуємо.


1. Нога, сокіл, піч, Чернігова, перехід, четвертий, ломити, допомогти, замести, витерти.

варіанти відповідей

Нога-ніжка

Перехід-переходу

Допомогти-поміч

Замести-замітати

Витерти-витирати

Сокіл - соколи

Четвертий- чотири

Ломити-ламати

Піч - печі

Чернігова-Чернігів

Нога-ноги

Перехід-перехіди

Допомогти-поміч

Замести-замітати

Витерти-витирати

Сокіл - соколи

Четвертий- четверта

Ломити-ламати

Піч - пічний

Чернігова-Чернігів

Нога-ногою

Перехід-захід

Допомогти-поміч

Замести-замітати

Витерти-витирати

Сокіл - соколовий

Четвертий- четвертоносний

Ломити-ламати

Піч - пічний

Чернігова-Чернігів

Запитання 3

Запишіть, уставляючи на місці пропуску відповідне слово. Для цього змініть слово в рамці або доберіть до нього спільнокореневе так, щоб відбулося чергування голосних. 

варіанти відповідей

1. Я зупинився перед підземним переходом.

1. Я зупинився перед підземним перехідом.

2. Екскурсія до Тернопіля була цікавою.

2. Екскурсія до Тернополя була цікавою.

3. Не поспішай стирати захисне покриття.

3. Не поспішай стерти захисне покриття.

Запитання 4

Запишіть, уставляючи на місці пропуску відповідне слово. Для цього змініть слово в рамці або доберіть до нього спільнокореневе так, щоб відбулося чергування голосних. 

варіанти відповідей

4. Вранці лебідьська зграя відлетіла. лебідь

4. Вранці лебедева зграя відлетіла. лебідь

5. Усе літо Інна допомогти батькам на городі. 

5. Усе літо Інна допомагала батькам на городі. допомогти

6. Учора Денис замести подвір’я.

6. Учора Денис замітав подвір’я.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест