І. Прочитайте пари слів. Визначте, які голосні звуки чергуємо в кожній
парі. (усно)
Робота – робітник, лебединий – лебідь, вечеря – вечори, захопити – хапати, сплести – сплітати, завмерти – завмирати, заберу – забирати.
ІІ. Виділені слова поділіть на склади та визначте, які із цих складів відкриті, а які – закриті.(Обери ввірну відповідь)
ОБЕРІТЬ 1 ВІРНУ ВІДПОВІДЬ У ЯКІЙ ВИКОНАНО НАСТУПНЕ ЗАВДАННЯ Доберіть до кожного з поданих слів його форму або спільнокореневе слово, щоб відбувалося чергування голосних. Запишіть слова парами, а поряд – звуки, які чергуємо.
1. Нога, сокіл, піч, Чернігова, перехід, четвертий, ломити, допомогти, замести, витерти.
Запишіть, уставляючи на місці пропуску відповідне слово. Для цього змініть слово в рамці або доберіть до нього спільнокореневе так, щоб відбулося чергування голосних.
Запишіть, уставляючи на місці пропуску відповідне слово. Для цього змініть слово в рамці або доберіть до нього спільнокореневе так, щоб відбулося чергування голосних.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома