Яка діяльність для школярів є провідною?
До якої праці належать приймання та перероблення інформації, перетворення її, визначення проблемної ситуації?
Чи може спричинити явища розумової блокади підвищена напруженість розумової праці?
Якими навантаженнями насичений навчальний день учня?
Що спричиняє стомлення та перетворюється на перевтому у дітей?
Чи є активний відпочинок у вигляді помірного фізичного навантаження найефективнішою формою відпочинку під час розумової роботи?
Які вправи використовують для профілактики та позбавлення зорового стомлення?
Глибоко вдихнути, заплющити очі якнайсильніше; напружитт м'язи шиї та обличчя, затримати дихання на 2-3 с; потім швидко видихнути, розплющивши очі та розкривши рот якнайширше, голосно видихнути. Ці вправи відносять для:
Чи існують вправи для розслаблення тіла, позбавлення розумового та емоційного напруження, відновлення вільного дихання?
Чи існують вправи для розслаблення м'язів шиї, голови та обличчя, ліктя та коліна
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома