ВР

Додано: 3 квітня
Предмет:
23 запитання
Запитання 1

Скільки груп в Niagara Emitter і які?

варіанти відповідей

4 групи. Породження випромінювачів, породження частинок, події та рендеринг. 

2 групи. Параметри емітера та параметри частинок. 

7 груп. Налаштування випромінювача, створення випромінювача, оновлення випромінювача, створення частинок, оновлення частинок, події та рендеринг.

Запитання 2

____________ є серцем системи Blueprint. Саме тут ви створюєте мережі вузлів і проводів, які визначатимуть вашу поведінку за сценарієм. 

варіанти відповідей

Context menu

Graph Editor panel 

Components tab

Details tab 

Запитання 3

Редактор ____________ — це система на основі вузлів, яка використовує вирази та функції для створення потрібної поверхні.

варіанти відповідей

Шейдера

Текстури

Матеріалів

Запитання 4

Ви можете розмістити актора навколишнього звуку на своєму рівні, перетягнувши ресурс Sound Cue із браузера вмісту на свій рівень. 

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 5

____________ — це спеціалізований тип Blueprint, який діє як глобальний графік подій рівня. Кожен рівень у вашому проекті має власний рівень, створений за замовчуванням, і він автоматично зберігається під час збереження рівня.

варіанти відповідей

Blueprint Interface

Animation Blueprint

Level Blueprint

 Blueprint class 

Запитання 6

З чого переважно складаються ефекти частинок (Particle effects)?

варіанти відповідей

Point caches

Particle systems

3d meshes 

Complex shaders

Запитання 7

____________ представляє імпортований аудіофайл і налаштування, пов’язані з відтворенням і зберіганням цього файлу. 

варіанти відповідей

Reverb Effect asset

Ambient Sound Actor

Sound Wave asset

Sound Attenuation asset 

Запитання 8

______ – це варіант Natural Locomotion, який допоможе вирішити проблему обмеження простору? 

варіанти відповідей

Траєкторія телепортації

Ковзання

Оптичний потік

Перенаправлена ходьба

Запитання 9

Якщо матеріал не металевий, вам потрібно буде використати вхід Specular вузла матеріал.

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 10

____________ — це спеціалізований тип Blueprint, який діє як глобальний графік подій рівня. Кожен рівень у вашому проекті має власний рівень, створений за замовчуванням, і він автоматично зберігається під час збереження рівня. 

варіанти відповідей

 Level Blueprint

Blueprint Interface

Animation Blueprint

Blueprint class

Запитання 11

____________ використовуються для визначення бажаного розташування віджета інтерфейсу користувача на панелі Canvas і підтримки цього положення на різних розмірах екрана. 

варіанти відповідей

Widgets

Properties

Anchors

Graphs

Запитання 12

____________ — це спеціалізований Blueprint, який використовується для створення макетів інтерфейсу користувача та функцій сценаріїв. Він створюється в Content Browser і редагується в UMG.

варіанти відповідей

Gizmo Blueprint 

 Overlap Blueprint 

Widget Blueprint

Interface Blueprint 

Запитання 13

Події ____________ відбуваються, коли оболонка зіткнення актора або його компонентів перетинається з оболонкою зіткнення іншого актора або його компонентів. 

варіанти відповідей

Overlap

Hit

Touch

Tick

Запитання 14

Щоб відкрити Редактор матеріалів, вам потрібно створити новий матеріал або двічі клацнути наявний матеріал у браузері вмісту. 

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 15

____________ є підоб’єктним елементом актора.

варіанти відповідей

Component

Object type 

Collision response

Collision preset 

Запитання 16

Перекриття сфер (Sphere overlaps) є єдиним методом вибору взаємодії об’єктів світу в UE4?

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 17

____________ — це сукупність однієї чи кількох функцій без реалізації, які можна додати до інших планів. Це дозволяє різним Blueprints обмінюватися даними та надсилати дані один одному.

варіанти відповідей

Blueprint class

Level Blueprint

Animation Blueprint

Blueprint Interface

Запитання 18

____________ дозволяє контролювати та застосовувати різні звуки на вашому рівні, а також надає шлях для створення розділених аудіозон, де ви можете контролювати те, що чути всередині та поза гучністю.

варіанти відповідей

Sound Modulation Actor 

Ambient Sound Actor

Audio Volume Actor

Reverb Actor 

Запитання 19

Віджет ____________ — це примітивний віджет з одним дочірнім елементом, який можна натиснути, який забезпечує базову взаємодію. Ви можете розмістити в ньому будь-який інший віджет, щоб зробити більш складним і цікавим елементом інтерфейсу користувача. 

варіанти відповідей

Progress Bar

Canvas

Image

Button

Запитання 20

Упаковка гарантує, що весь код і вміст оновлені та мають належний формат для роботи на бажаній цільовій платформі.

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 21

Система Niagara може складатися з одного або кількох випромінювачів Niagara

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Запитання 22

____________ — це сукупність однієї чи кількох функцій без реалізації, які можна додати до інших планів. Це дозволяє різним Blueprints обмінюватися даними та надсилати дані один одному. 

варіанти відповідей

Blueprint Interface

Level Blueprint

Animation Blueprint

Blueprint class 

Запитання 23

Ви можете розмістити актора навколишнього звуку на своєму рівні, перетягнувши ресурс Sound Cue із браузера вмісту на свій рівень.

варіанти відповідей

Правильно

Неправильно

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест