Правителями в Новгороді в різний час були
Чеське князівство появилось у
Засновником Угорської держави став
Єдиний польський король, якого назвали Великим
Об'єднання Польщі та Литви закріпив документ, який дістав назву
Протестантський рух у Чехії очолив
Твори про подорожі людей за кордон в Північно-Східній Русі називали
Держава монгол у пониззі Волги мала назву
Щоб отримати право управляти своїми землями, руські князі змушені були відправлятися в Орду по документ, який мав назву
Москву заснував
Гуситські війни-це
Станово-представницький орган Польщі-це
В добу Середньовіччя в Центрально-Східній Європі виникли університети
Найдавніша слов'янська держава
Ян Жижка - це.
У Грюнвальдській битві об'єднаним військам Литви, Польщі, разом з українцями, чехами, росіянами і білорусами вдалось зупинити натиск ...
Кревську унію підписано у...
Девізом, яких князів був вислів: «Ми нового не вводимо і старого не рушимо»
В ході яких історичних подій були створені чернечі лицарські ордени?
13.Що пропагували таборити?
12.Установіть відповідність між правителем та подією, пов’язаною з ним.
1) Владислав ІІ А) Битва на Синіх Водах
2) Олександр Невський Б) Куликовська битва
3) Карл Люксембург В) «Льодове побоїще»
4) Ян Гус Г) Віленська унія
5) Ольгерд Д) Заснування Празького університету
Е) Заснування гуситського вчення
11.Встановіть відповідність:
1.Ян Гус 2.Андрій Боголюбський 3. Олександр Невський 4.Іван ІІІ Калита
А. Князь московський, великий князь володимирський. Сприяв зростанню та посиленню Московського князівства
Б. Видатний діяч чеської історії. Виступав проти німецького панування й засилля католицької церкви
В. Першим із російських князів привласнив собі титул князя «всія Русі». Розширив кордони Московського князівства, захопив і зруйнував Київ у 1169 р.
Г. новгородський князь, що здобув перемогу над шведами у гирлі Неви, розбив рицарів Тевтонського ордену під час льодового побоїща
10. Битва на Куликовому полі відбулася:
8. Якого року до Північно-Східної Русі вторглися монголо-татари?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома