Політична мета масового терору в СРСР і в Україні:
Літературна назва 20-30-х рр. у культурі:
Прочитайте факти життєпису історичного діяча й укажіть його.
«Роки життя-1905-1977. Народився на Орловщині (Росія). У 1927 р. розпочав роботу на Донбасі. Його ім’я опинилося в центрі нечуваної пропагандистської кампанії, метою якої було залучення маси робітників до ударної праці».
Засоби вичавлювання з народу грошей, які було застосовано в роки перших п’ятирічок:
Причина провалу в УСРР плану форсованої індустріалізації в роки першої п’ятирічки:
Наслідок трагедії 1932-1933 рр.:
Причини голоду 1932-1933 рр. в Україні:
Прочитайте уривок і вкажіть рік, коли відбулась описана подія.
«На процесі СВУ підсудними були 45 видатних діячів української національної інтелігенції, в тому числі академіки С. Єфремов, М. Слабченко, колишній голова уряду УНР В. Чехівський, а також А. Ніковський, Й. Геймарзе та інші».
Мета діяльності комісії Молотова в Україні впродовж жовтня 1932-січня 1933 рр.:
Яких видів мистецтва за непу стосуються об’єднання з назвами «Плуг», «Гарт», ВАПЛІТЕ?
Хто з діячів працював у галузі українського музичного мистецтва?
Прочитайте рядки життєпису політичного діяча й вкажіть його.
«Роки життя-1889-1939. Комуністичний, державний і господарський діяч. За походженням-поляк. Очолював Зафронтове бюро більшовиків. Десять років керував КП(б)У. Несе безпосередню відповідальність за Голодомор 1932-1933 рр. і масові репресії в Україні. Сам був репресований і загинув».
Вкажіть наслідки встановлення тоталітарного режиму для соціально-політичного розвитку:
. Вкажіть складові частини модернізації (радянізації) у 30-х рр.:
1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) .
Вкажіть основні завдання українізації:
Що передбачала нова економічна політика в УСРР 1921-1928 рр.:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома