В результаті проведення грошової реформи у 1922-1924 рр. конвертованою валютою стала грошова одиниця:
Чи погоджуєтесь Ви із твердженням: «Всього за 5 років НЕПу, з 1921 по 1926 р., індекс промислового виробництва збільшився більш ніж в 3 рази; сільськогосподарське виробництво зросло в 2 рази і перевищило на 18 % рівень 1913 р.»
Приберіть зайве у хронологічному ланцюжку:
Про яку справу йдеться у тексті: «Класових ворогів шукали і в місті. А саме відбувся сфабрикований процес над старими спеціалістами вугільної промисловості, яких звинувачували у затоплюванні шахт, псуванні устаткування, підпалі електростанцій…»
Коли було створено державу, що зображено на картинці
Столицею УРСР у 1922 році було обрано місто:
У зв’язку із ліквідацією неписемності, яке обов’язкове навчання було започатковане в 1930 році?
Який з голодоморів визнано ГЕНОЦИДОМ українського народу?
До першого масового голоду в Україні призвела політика....
Це політика залучення представників корінного населення радянських республік до місцевого керівництва та надання офіційного статусу їхнім національним мовам, унеможливлення реального національного самовизначення, утвердження національних державних форм, оформлення кооперативного системи за національною ознакою тощо.
Поєднайте термін і його визначення.
1. Геноцид
2. Колективізація
3. Розкуркулення
4. Культ особи
А - позбавлення майна заможних селян, їх депортація або виселення за межі району їхнього проживання
Б - це будь-які свідомі дії, спрямовані на повне або часткове винищення національної, етнічної, расової чи релігійної групи
В - створення великих колективних господарств на основі 20 % селянських дворів
Г - надмірне звеличення певної особи ад до її обожнювання, перебільшення її ролі та заслуг в історії
В якому році столицю з Харкова було перенесено до Києва?
Система поглядів, що відкидає всю сукупність релігійних уявлень про світ – це:
Чому період у літературі 20 -30 х років ХХ ст. називають «Розстріляним відродженням»?
"Розстріляне відродження" - це...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома