1.Система наук про живу природу:
2.У 1802 році учений природодослідник вперше називає науку терміном «біологія»:
3. Перші відомості про живі організми почала нагромаджувати:
4. Наука про закономірності спадковості і мінливості:
5. Живі системи характеризуються:
6.Живий організм існує доти ,доки:
7. Одноклітинні живі організми дали початок багатоклітинним організмам:
8.Засновником систематики вважають:
9.Найменшою систематичною одиницею є:
10.Найбільшою систематичною одиницею є:
. Існування життя на всіх його рівнях визначається структурою нижчого рівня. Який рівень організації передує і забезпечує існування життя на клітинному рівні:
12.Існування життя на всіх його рівнях визначається структурою нижчого рівня. Який рівень організації передує і забезпечує існування життя на організменному рівні:
13.Укажіть, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:
14.Визначте найвищий рівень організації живої матерії:
15.Генеральний шлях наукового пізнання характеризується наступною послідов-
ністю подій:
16.Термін «біологія» на початку ХІХ ст. незалежно один від одного запропонували такі
дослідники:
17.Яка мова використовується для міжнародних наукових назв живих організмів:
18.Вкажіть галузь біології, яка вивчає клітинний рівень організації життя:
19.Назвіть відомого українського вченого, автора цих рядків «На земній поверхні
немає хімічної сили, могутнішої за своїми наслідками, ніж сукупність живих
організмів…»:
20.Укажіть біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома