Вступ.

Додано: 26 вересня 2023
Предмет: Біологія, 9 клас
20 запитань
Запитання 1

1.Система наук про живу природу:

варіанти відповідей

а) біологія

б) екологія; 

в) хімія;

г) ембріологія.

Запитання 2

2.У 1802 році учений природодослідник вперше називає науку терміном «біологія»:

варіанти відповідей

а)К.Лінней; 

б)Ж.Б.Ламарк; 

в)Ч.Дарвін;

г) Г.Р. Тревіранус;

Запитання 3

3. Перші відомості про живі організми почала нагромаджувати:

варіанти відповідей

а)стародавня людина;

б)первісна людина; 

в)сучасна людина.

Запитання 4

4. Наука про закономірності спадковості і мінливості:

варіанти відповідей

а)зоологія ; 

б)генетика; 

в)ботаніка;

г)біологія.

Запитання 5

5. Живі системи характеризуються:

варіанти відповідей

а)зовнішніми та внутрішніми зв’язками ;

б) зовнішніми зв’язками ;

в) внутрішніми зв’язками;

Запитання 6

6.Живий організм існує доти ,доки:

варіанти відповідей

а) він рухається;

б) дихає киснем;

в) в нього надходить енергія та речовини з зовнішнього середовища;

г)обмін речовин.

Запитання 7

7. Одноклітинні живі організми дали початок багатоклітинним організмам:

варіанти відповідей

а) рослинам та тваринам;

б) тваринам та грибам;

в) рослинам, тваринам та грибам;

Запитання 8

8.Засновником систематики вважають:

варіанти відповідей

а) К.Ліннея;

б) Ж..Б.Ламарка;

в) Ч.Дарвіна.

г)В.Вернадського.

Запитання 9

9.Найменшою систематичною одиницею є:

варіанти відповідей

а) вид; 

б)клас; 

в)родина;

г)підтип.

Запитання 10

10.Найбільшою систематичною одиницею є:

варіанти відповідей

а) царство;

б)клас;

в)відділ;

г)родина.

Запитання 11

. Існування життя на всіх його рівнях визначається структурою нижчого рівня. Який рівень організації передує і забезпечує існування життя на клітинному рівні:

варіанти відповідей

а) Популяційно-видовий;

б) Тканинний;

в)Організменний;

Молекулярний.

Запитання 12

12.Існування життя на всіх його рівнях визначається структурою нижчого рівня. Який рівень організації передує і забезпечує існування життя на організменному рівні:


варіанти відповідей

а)Клітинний;

б)Молекулярний;

в)Тканинний;

г)Популяційно-видовий

Запитання 13

13.Укажіть, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:

варіанти відповідей

а)фагоцитоз;

б)метаболізм;

в)гомеостаз;

г)адаптація.

Запитання 14

14.Визначте найвищий рівень організації живої матерії:

варіанти відповідей

а)популяційно-видовий;

б)біосферний;

в) організмовий

г) екосистемний.

Запитання 15

15.Генеральний шлях наукового пізнання характеризується наступною послідов-

ністю подій:

варіанти відповідей

а)експеримент — теорія — науковий факт — гіпотеза;

б)експеримент — гіпотеза — теорія — науковий факт;

в)гіпотеза — теорія — експеримент — науковий факт;

г)науковий факт — теорія — експеримент — гіпотеза.

Запитання 16

16.Термін «біологія» на початку ХІХ ст. незалежно один від одного запропонували такі

дослідники:

варіанти відповідей

а) Т. Шлейден і М. Шванн

б)Ж. Б. Ламарк і Л. Х. Тревіранус

в)Ф. Мюллер і Е. Геккель

г)Дж. Уотсон і Ф. Крік

Запитання 17

17.Яка мова використовується для міжнародних наукових назв живих організмів:

варіанти відповідей

а)англійська;

б)німецька;

в)латинська;

г)французька.

Запитання 18

18.Вкажіть галузь біології, яка вивчає клітинний рівень організації життя:

варіанти відповідей

а)біохімія;

б)цитологія;

в)гістологія;

г)екологія.

Запитання 19

19.Назвіть відомого українського вченого, автора цих рядків «На земній поверхні

немає хімічної сили, могутнішої за своїми наслідками, ніж сукупність живих

організмів…»:

варіанти відповідей

а)Володимир Вернадський;

б)Ілля Мечніков;

в)Олександр Богомолець;

г)Петро Перемежко.

Запитання 20

20.Укажіть біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:

варіанти відповідей

а)гриби;

б)рослини;

в)віруси;

г)мікроби.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест