Назвіть прізвища вчених, які запропонували термін «біологія»:
Укажіть, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:
Укажіть біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:
Назвіть біологічні системи, які належать до надорганізмових біологічних систем:
Визначте найвищий рівень організації живої матерії:
Назвіть біологічні системи, яким властивий організмовий рівень організації живої матерії:
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Назвіть метод, який вчені застосовують, описуючи нові види:
Укажіть елемент, який входить до складу гормонів щитоподібної залози:
Укажіть назву сполук, розчинних у воді:
Назвіть гідрофобну сполуку:
Укажіть сполуки, під час розщеплення яких виділяється найбільше енергії:
Визначте сполуки, які забезпечують прискорення біохімічних реакцій:
Укажіть, який вигляд може мати вторинна структура білків:
Назвіть сполуку, яка належить до біополімерів:
Амінокислотні залишки сполучаються в поліпептидний ланцюг завдяки зв’язкам:
Зазначте сполуку, до складу якої входить нуклеотид тимін:
Укажіть хімічний елемент, який входить до складу молекули гемоглобіну:
Мономером білка є:
Визначте кількість енергії, яка виділяється під час розщеплення 1 г жирів:
Мономером біомолекул білків є:
Органічними речовинами в клітині є :
Запасаючий полісахарид тварин...
Сполуки, які забезпечують прискорення біохімічних реакцій...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома