Вступ. Методи біологічних досліджень. Рівні організації живої матерії.

Тест виконано: 674 рази
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть, хто із дослідників у 1802 році вперше запропонував тер­мін «біологія»:

варіанти відповідей

Ж.-Б. Ламарк;

Ч. Дарвін;

К. Лінней;

Т. Шванн;

Г. Мендель.

Запитання 2

Визначте, яка наука вивчає прокаріотичні організми:

варіанти відповідей

 вірусологія;

мікологія;

альгологія;

бактеріологія;

іхтіологія.

Запитання 3

Визначте, яка наука займається вивченням грибів:

варіанти відповідей

бріологія;

альгологія;

ботаніка;

мікологія;

теріологія;

ентомологія,

Запитання 4

Зазначте, яка наука вивчає шляхи історичного розвитку певних систематичних груп:

варіанти відповідей

онтологія;

систематика;

палеонтологія;

філогенія;

Запитання 5

Зазначте, яка наука вивчає закономірності історичного розвитку живої матерії:

варіанти відповідей

онтологія;

систематика;

палеонтологія;

філогенія;

еволюційне вчення.

Запитання 6

Виберіть найнижчий та найвищий порядки рівнів організації живої матерії:

варіанти відповідей

популяційно-видовий;

молекулярний;

клітинний;

біосферний;

екосистемний;

організмовий.

Запитання 7

З'ясуйте, як називається метод дослідження та демонстрації процесів та функцій за допомогою спрощеної імітації:

варіанти відповідей

моніторинг;

моделювання;

опис;

експеримент.

Запитання 8

З'ясуйте, як називається науково обґрунтоване припущення, яке висувають для пояснення факту:

варіанти відповідей

факт;

гіпотеза;

теорія;

правило;

закон.

Запитання 9

Вкажіть, які науки займаються вивченням тварин:

варіанти відповідей

ліхенологія;

бріологія;

орнітологія;

ботаніка;

іхтіологія;

герпетологія;

мікологія.

Запитання 10

Організована діяльність відповідно до мети й завдань, результатом якої є нові знання про живу природу, це:

варіанти відповідей

науковий факт

біологічне пізнання

гіпотеза

теорія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест