У 1802 році термін „ біологія" запропонували
Наука про будову та процеси життєдіяльності клітин
Наука , що встановлює закономірності історичного розвитку живої матерії на нашій планеті
Наука про видову різноманітність живих істот та їх класифікація - це ...
Визначте рівень організації живої матерії , де відбуваються біохімічні процеси й перетворення енергії , збереження і передача спадкової інформації
Розгляньте малюнок , виберіть цифрове позначення рівня організації живої матерії , де об'єднані усі екосистеми планети
Визначте рівень організації живої матерії на якому перебуває даний об'єкт
Виберіть об'єкт , що перебуває на молекулярному рівні організації живої матерії
Метод біологічних досліджень , що базується на демонструванні структур , функцій , процесів за допомогою їхньої спрощеної імітації
Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?
Амеба звичайна перебуває одночасно на рівнях
Що є об'єктом вивчення біології?
Здатність біосистем підтримувати та відновлювати відносну сталість свого складу та перебігу функціональних процесів після їхньої зміни -це
Здатність біосистем утворювати нові складові частини замість старих на основі генетичної інформації, закладеної в нуклеїнових кислотах, - це:
Популяції різних видів, які населяють спільну територію, взаємодіють між собою та із чинниками неживої природи і входять до складу надвидових біологічних систем - ...
Здатність організмів відповідати на впливи зовнішнього середовища
Наука, що вивчає взаємодію організмів і середовища -
Відтворення собі подібних, що забезпечує продовження роду -
Укажіть, яке із зазначених досліджень є моніторингом:
Який рівень організації живої матерії відповідає поділу клітин:
До організмового рівня організації життя належать:
На якому рівні організації життя відбувається зберігання та реалізація спадкової інформації?
Вкажіть правильну ієрархічність живої природи:
Наука, що досліджує зародковий етап розвитку людини:
Розгляньте малюнок і оберіть вірну відповідь.
1. Всі три об'єкти знаходяться на одному рівні організації життя.
2. Об'єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації життя.
3. Об'єкти 1 і 3 знаходяться на одному рівні організації життя.
4. Об'єкти 2 і 3 знаходяться на організмовому рівні організації життя.
5. Об'єкти 1 і 2 знаходяться на клітинному рівні організації життя.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома