Жанр твору «Берегиня»
Бог врятував країну від великої посухи у творі
Про випробовування, влаштоване козаками новобранцям, розповідається у творі
Розповідь казкового чи фантастичного характеру про незвичайну подію або життя й діяльність якоїсь особи,- це
Сльози дівчини у творі «Чому в морі є перли і мушлі» стали
Берегиня зупинила військо потвор (за твором «Берегиня»)
Дівчина зі свого глечика встигла напоїти (за твором «Про зоряний Віз»)
Гори Карпати у творі «Як виникли Карпати» з’явилися від
Багатому братові стало шкода віддавати бідному (за твором «Мудра дівчина»)
Цариця-миша на допомогу у війні з військом царя-жайворонка покликала (твір «Яйце-райце»)
Черствий чорний хліб, що був у торбі парубка , перетворився на (за твором «Летючий корабель»)
Дурень протягом усієї подорожі до царського палацу (за твором «Летючий корабель»)
Установіть відповідність між темою твору та його назвою
1 маленьке зернятко стало причиною великої війни між царем-жайворонком та царицею-мишею
2 історія утворення Карпатських гір
3 зображення мудрості та кмітливості малої дівчинки … у відгадуванні загадок пана
4 показ зародження людської цивілізації (побут, вірування, діяльність)
А «Про зоряний Віз»
Б «Берегиня»
В «Як виникли Карпати»
Г «Яйце-райце».
Д «Мудра дівчина»
Установіть відповідність між героями та назвою твору
1 запорожці, хлопці-новобранці
2 пес, вовк , ведмідь, лев
3 цар, лакей, Слухало, Скороход
4 золота черепаха, дівчина
А «Чому пес живе коло людини?»
Б «Чому в морі є перли і мушлі»
В «Летючий корабель»
Г «Прийом у запорожці»
Д «Мудра дівчина»
Установіть відповідність між уривком та назвою твору
1 «І нічого не таїв од людей Сварог, все показував і пригощав хлібом. Їли вони той хліб і казали: «Хочемо й ми піч мати та хліб пекти»
2 «От поберуть коси та й підуть нібито косити, а де там їм хочеться косити! Заберуться в комиш та й лежать»
3 «Дівчина легко розбила той камінь, бо він був крихкий. Узяла голку і вколола собі палець. Стало їй дуже боляче, і вона заплакала»
4 «Коли в той час де не взявся собака. Хотів, мабуть, теж напитися та й перекинув глечик»
А «Про зоряний Віз»
Б «Чому в морі є перли і мушлі»
В «Як виникли Карпати»
Г «Прийом у запорожці»
Д «Берегиня»
Установіть послідовність подій у творі «Як виникли Карпати»
1. Карпо на службі в Силуна.
2. Нечесний Силун хоче покарати хлопця.
3. Люди важко працюють на велетня.
4. Хлопець вирішує повертатися додому.
5. Утворення Карпатських гір.
6. Карпо просить платню за роботу.
Жанр твору «Чому пес живе коло людини»
«Нічого робити небожеві: віддав багатому дядькові всю худобу, і сам зостався голий, босий і голодний» ─ це рядки з твору
Як утворився на небі зоряний Віз? (за твором «Про зоряний Віз»)
Розповідь про богів, духів, героїв, надприродні сили, які брали участь у створенні світу, ─ це
Живущої і цілющої води приніс (за твором «Летючий корабель»)
Маруся принесла пану (за твором «Мудра дівчина»)
Маруся в ґринджоли запрягла (за твором «Мудра дівчина»)
Царські забаганки допомогли(а) виконати (за твором «Летючий корабель»)
Пес у творі «Чому пес живе коло людини?»
У творі «Про зоряний віз» описується
Чоловіка, який отримав яйце, врятував(ла) (за твором «Яйце-райце»)
Розбити камінь, знайти голку, уколоти палець і побачити, що буде, повинна була героїня твору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома