“Громаду” у Відні заснував:
У Швейцарії виходив друком журнал:
Укажіть село, в якому відбувається дія твору І. Нечуй-Левицького “Кайдашева сім’я”:
Укажіть, на характері кого з персонажів твору І. Нечуй-Левицького “Кайдашева сім’я” “панщина поклала…свій отпечаток”:
Укажіть основну ідею твору І. Нечуй-Левицького "Кайдашева сім"я":
Укажіть, кого з героїв твору І. Нечуй-Левицького "Кайдашева сім"я" дівчата називали гордим:
Визначте, яку з героїнь твору І. Нечуй-Левицького "Кайдашева сім"я" характеризує така художня деталь, як жовті чоботи:
Укажіть, кого з героїнь твору І. Нечуй-Левицький "Кайдашева сім"я" дражнили пані економшею:
Укажіть подію, яка передувала задуму роману Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”:
Укажіть, хто з персонажів твору Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” домігся усунення Чіпки із гласних:
Укажіть, хто з персонажів твору Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” прозвали “Махамедом”:
Укажіть, кого автори порівнювали то з підстреленою горлицею, то з совою (за твором Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома