Як називаються два кути, на які розбивається розгорнутий кут його внутрішнім променем?
За рисунком назвіть пари суміжних кутів.
Кут, що суміжний з прямим кутом…
Чому дорівнює кут, суміжний з кутом 52°?
Чому дорівнює кут вертикальний куту 124°?
Знайдіть ∠АОВ, якщо ∠ВОМ=125°.
Знайдіть суміжні кути, якщо один з них у 2 рази більше, ніж другий.
Кут між бісектрисами суміжних кутів дорівнює…
Знайдіть суміжні кути, якщо їх градусні міри відносяться, як 1:2.
Сума вертикальних кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 140°. Знайдіть міри всіх чотирьох кутів.
Градусна міра прямого кута дорівнює…
Чому дорівнює градусна міра кутів, на які розгорнутий кут ділиться бісектрисою?
Перпендикулярні прямі - це прямі, які…
Назвіть перпендикулярні прямі за рисунком.
Скільки перпендикулярних прямих можливо провести від точки А до прямої а?
Знайдіть пару кутів, сума яких утворює прямий кут.
Прямий кут розділяється внутрішнім променем на кути, один з яких в 2 рази більш, ніж другий. Знайдіть ці кути.
Прямий кут розділяється внутрішнім променем на кути, один з яких на 10° більш, ніж другий. Знайдіть ці кути.
Прямий кут розділяється внутрішнім променем на кути, які відносяться 1:4. Знайдіть ці кути.
Дві прямі називаються паралельними, якщо…
Які з кутів на рисунку внутрішні односторонні?
Які з кутів на рисунку є внутрішніми різносторонніми?
Які з кутів на рисунку є відповідними?
Внутрішні різносторонні кути при паралельних прямих та січній…
Відповідні кути при паралельних прямих та січній…
На рисунку 1 а і в паралельні прямі, с – січна, ∠ 1=450. Знайдіть градусну міру ∠ 2.
На рисунку 1 а і в паралельні прямі, с – січна, ∠ 1=45°. Знайдіть градусну міру ∠3.
Сума трьох кутів, утворених у результаті перетину двох прямих, дорівнює 245°. Знайдіть градусну міру четвертого кута.
На рисунку 1 а і в паралельні прямі, с – січна, ∠3 - ∠1= 300. Знайдіть градусну міру ∠ 2.
Чому дорівнює менший з двох внутрішніх односторонніх кутів при паралельних прямих та січній , якщо їх різниця дорівнює 40°?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома