Взуттєві товари

Додано: 14 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 71 раз
12 запитань
Запитання 1

Які методи кріплення взуття відносять до хімічних?

варіанти відповідей

клеєвий, литтєвий,гарячої вулканізації;

сандальний, рантовий,.гвинтовий;

нитковий. допельний, метод "Парко".

Запитання 2

Вкажіть вид взуття з халявами до середини ікри:

варіанти відповідей

чоботи;

напівчоботи;

черевики.

Запитання 3

Назвіть метод кріплення гумової підошви:

варіанти відповідей

клеєвий

рантовий,

сандальний

Запитання 4

Вкажіть показники за якими визначають сортність шкіряного взуття:

варіанти відповідей

зовнішній вигляд;

по дефектам зовнішнього вигляду, результатам вимірювань, за зразком еталоном;

по блиску та внутрішнім дефектам.

Запитання 5

Назвіть відмінні особливості шкіри "велюр":

варіанти відповідей

має дзеркальний блиск;

має ворсову поверхню;

стійка до вологи та механічних ушкоджень.

Запитання 6

До прикрас заготовки належать:

варіанти відповідей

перфорація, гаряче тиснення;

банти, протяжки;

блочки, бізик.

Запитання 7

За цільовим призначенням взуття поділяють на:

варіанти відповідей

модельне, вуличне, домашнє, жіноче;

побутове,спортивне,спеціальне, ортопедичне, профілактичне;

спеціальне, шкільне, дівоче, ортопедичне.

Запитання 8

Пінетки - це взуття для дітей

варіанти відповідей

до 1 року;

до 2-х років;

від 2 до 6-ти років.

Запитання 9

Туфлі- це взуття:

варіанти відповідей

верх якого не повністю закриває тильний бік стопи;

з берцями не вище кісточок;;

з берцями, що закривають кісточки.

Запитання 10

Взуття поділяють при сортуванні на:

варіанти відповідей

один сорт;

1 і 2 сорт;

стандартне і нестандартне.

Запитання 11

Фасон взуття визначається:

варіанти відповідей

за кількістю і розташуванням деталей верху, їх конфігурацією, наявністю і характером прикрас;

за формою і розміром носкової частини, формою і висотою каблука.

Запитання 12

Модель взуття визначається:

варіанти відповідей

за формою і розміром носкової частини, формою і висотою каблука;

за кількістю і розташуванням деталей верху, їх конфігурацією, наявністю і характером прикрас.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест