Й.В. Гете "Фауст"

Додано: 23 вересня
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Копія з тесту: Й.В. Гете "Фауст"
10 запитань
Запитання 1

Джерелом трагедії є:

варіанти відповідей

народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника

Народна легенда про Мефістофеля

юнак спокушає юну дівчину та кидає її

легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога

Запитання 2

У "Пролозі в театрі" йдеться про:

варіанти відповідей

головних героїв в трагедії

друзів Й.В.Гете

призначення мистецтва

Запитання 3

Господь упевнений, що людині властиві:

варіанти відповідей

високі поривання

розум

пошуки істини, добра

некеровані пристрасті

Запитання 4

Ключовою фразою угоди, що укладають Фауст і Мефістофель, є:

варіанти відповідей

"У житті тепер я переміг!"

"Я все пізнав і розпізнав!"

"Спинися, мить! Прекрасна ти!"

Запитання 5

Визначте функцію образу Мефістофеля у творі:

варіанти відповідей

убити Фауста

моральне випробування людини

показати силу зла

Запитання 6

Фауст усвідомлю тягар своєї провини перед коханою після того, як:

варіанти відповідей

померла від сонного зілля мати Маргарити

дізнався, що Маргарита вагітна

загинув брат Маргарити Валентин

нагорі Брокен він побачив серед присутніх непорушну прозору тінь й упізнав у ній Гретхен

Запитання 7

Мефістофель пророкує Маргариті одвічні муки за гріхи, проте голос з неба промовляє:

варіанти відповідей

"Приречена""

"Врятована!"

"Загинула!"

"Свята!"

Запитання 8

Мефістофель упевнений, що в коханні перемагає:

варіанти відповідей

душа

розум

плоть

примха

Запитання 9

Твір Й.В. Гете "Фауст" за жанром:

варіанти відповідей

філософська трагедія

драматична поема

драма

Запитання 10

Проблематика трагедії "Фауст"

варіанти відповідей

проблема пошуку людиною сенсу буття та сили людського розуму

батьків і дітей

проблема співвідношення віри і безвір'я, добра і зла, любові і ненависті

проблема людського щастя

проблема свободи життєвого вибору людини, суспільного та духовного призначення людини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест