Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки". Розділи 4-9

Додано: 26 березня 2020
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 635 разів
24 запитання
Запитання 1

Василь Трош назвав хлопців:

варіанти відповідей

дослідниками;

лівінгстонами;

зоологами.

Запитання 2

Хто купався в озері?


варіанти відповідей

Незнайомий хлопець;

Василь Трош;

хлопець із села, де жила бабуся Сергія.

Запитання 3

Що подарував велосипедист хлопцям заради примирення?


варіанти відповідей

Цінний екземпляр комахи;

жовтий прозорий камінець;

запрошення на спортивне змагання. 

Запитання 4

Бурштин — це коштовність, якої багато:


варіанти відповідей

у Казахстані;

Прибалтиці;

Франції.

Запитання 5

Лох-Несс — чудовисько, яке, за народним повір’ям, живе в озері:


варіанти відповідей

Фінляндії;

Шотландії;

Норвегії. 

Запитання 6

Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:

варіанти відповідей

шукати рідкісних комах;

ночувати біля озера і вислідити чудовисько;

написати про це до районної газети. 

Запитання 7

Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:


варіанти відповідей

їх не вкусила змія;

чудовисько зненацька не напало на них;

Василь Трош не пожартував над ними.

Запитання 8

Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?


варіанти відповідей

Епітет;

метафору;

порівняння. 

Запитання 9

Які книжки вирішили взяти хлопці з бібліотеки?


варіанти відповідей

Фантастичні;  

про шпигунів;

із зоології.

Запитання 10

Зоологія — це наука, на думку Митька, про:


варіанти відповідей

дослідження комах;

весь тваринний світ;

життя первісних людей. 

Запитання 11

Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?


варіанти відповідей

Зайця;  

ворону;

вовка.

Запитання 12

Невідоме чудовисько хлопці вирішили назвати Митькозавр…


варіанти відповідей

Петренка;

Стеценка;

Сергієнка. 

Запитання 13

Великі варани хапають на гілках дерев:


варіанти відповідей

мавп;

птахів;

людей. 

Запитання 14

Щоб виманити невідому істоту з озера, хлопці вирішили прив’язати до дерева:


варіанти відповідей

гуску;

курку;

качку. 

Запитання 15

Де майже щодня хлопці ночували?


варіанти відповідей

У курені;

у діда Трохима;

вдома у бабусі. 

Запитання 16

Чому хлопці не побоялися того, яке пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:


варіанти відповідей

хотіли його сфотографувати;

хотіли побачити його, а потім розповісти про нього;

намагалися довести свою силу і мужність. 

Запитання 17

Чим Митько кидав по голові чудовиська?


варіанти відповідей

Палками;

камінням;

землею.

Запитання 18

Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:


варіанти відповідей

примусити хлопців поважати зоологію та вчительку з цього предмета;

герої захопилися науковою літературою;

полякати «дослідників» і посміятися над ними. 

Запитання 19

За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?


варіанти відповідей

Прищепив їм любов до природи;

виявив інтерес до мандрівок;

влаштував чудові канікули.

Запитання 20

Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?


варіанти відповідей

Тиждень;

півмісяця;

місяць.

Запитання 21

Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:


варіанти відповідей

«пошили у дурні»;

«спалили кораблі за собою»;

з’їли облизня. 

Запитання 22

Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:


варіанти відповідей

епітетом;

метафорою;

алегорією.

Запитання 23

Куди хотіли хлопці послати фотографію чудовиська, якщо б вони побачили або спіймали його? .


варіанти відповідей

 До редакції районної газети;

гуртка юних зоотехніків;

Академії наук.

Запитання 24

Прочитай речення: Принесло ж сюди цього велосипедиста,-буркнув Митько. Вибери із запропонованих варіантів пояснення, яке відповідає лексичному значенню слова принесло:

варіанти відповідей

Доводити до чийогось відома, повідомляти.

Про вітер, течію: привіяти, пригнати.

Бути причиною появи чого-небудь, спричиняти.

Несучи когось, щось, доставити куди-небудь.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест