ЯДС Діагностувальна робота з теми "Що цікавого на кухні? Минуле-теперішнє-майбутнє"

Додано: 25 лютого
Предмет: Я досліджую світ, 2 клас
12 запитань
Запитання 1

Обери правильну відповідь.

варіанти відповідей

лава

мисник

скриня

Запитання 2

Обери правильну відповідь

варіанти відповідей

Скриня

Лава

Піч

Запитання 3

Татові знадобився прилад для вимірювання маси. Що це за прилад? 

варіанти відповідей

градусник

ваги

годинник

Запитання 4

Для сервірування столу дівчинка використала такі столові прибори:

варіанти відповідей

Ніж, плита, виделка, каструля.   

Тостер, тертка, чайник, чашка.       

Столова ложка, ніж, виделка, чайна ложка.

Запитання 5

Аня і Катя вирішили випити чаю. Аня хоче покласти в чашку 2 ложки цукру, а Катя 4 ложки цукру. Хто з дітей правий?

варіанти відповідей

Правильно робить Аня, тому що багато цукру вживати не можна.

Правильно робить Катя, тому що чим солодший чай, тим він смачніший.

Запитання 6

Познач правильні вислови.

варіанти відповідей

Не можна гратися сірниками та електроприладами.

Ніколи не відкривати двері незнайомцям.

Можна сидіти на підвіконні, особливо влітку.

Можна брати ліки для гри вдома.

Запитання 7

Обери номер рятувальної служби

варіанти відповідей

Поліція 102

Служба газу 104

Служба порятунку 101

Запитання 8

Одиниця вимірювання маси-це

варіанти відповідей

Гривня (грн)

Метр (м)

Кілограм (кг)

Година (год)

Запитання 9

Вибери правильні твердження

варіанти відповідей

Цукор виготовляють із рослин.

Борошно-це змелене зерно.

Крупи мають короткий термін зберігання.

Запитання 10

Що може "розумний дім"?

варіанти відповідей

Увімкнути світло

Відчинити будинок.

Зробити шкільні домашні завдання.

Переглянути відеокамери.

Запитання 11

Вибери правильні твердження.

варіанти відповідей

Хати будували з глини, дерева, вапняку.

Усі люди живуть у "розумних" будинках.

У сучасних будинках жити зручніше, ніж у давніх.

Запитання 12

Екстрена медична допомога-це номер

варіанти відповідей

101

102

103

104

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест