Розбираємо буденні ситуації та попереджаємо неприємності (маю 2й клас).
Виникла ідея:
1 крок-дати учням самостійно спробувати пройти завдання в класі (на планшетах/ комп'ютерах)
2 крок- обговорити в парах/групах (яку відповідь вони обрали і чому)
3й крок- вивести питання на дошку і обговорити всім разом (із вчителем) та зробити висновки із ситуацій
Тобі стало образливо і злість преповнює тебе. Що робити? (обери правльну відповідь)
Під час гри тебе зачепив однокласник і тобі стало неприємно і сердито. Ти ...
(продовжи що б ти зробив)
На уроці не вистачило часу на твою розповідь і тому тобі стає сумно.
Ти.. (що будеш робити далі)
На твоїй парті лежав записник і хтось із однокласників намалював у ньому щось без твого дозволу ти...(обери якими будуть твої дії)
Ти загрався і розмалював блокнот однокласника без його дозволу. Однокласник це побачив і почав плакати. Що ти зробиш?
Ти дуже розілився на когось і не знаєш що робити. Обери, як можна діяти в такій ситуації.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома