Як відстояти себе. ( ЗБД 5 клас)

Додано: 25 лютого
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
Копія з тесту: Як відстояти себе.
8 запитань
Запитання 1

Які бувають стилі поведінки, спілкування?

варіанти відповідей

активний

пасивний

лінивий

агресивний

асертивний

Запитання 2

Установіть відповідність між стилями поведінки та почуттями:

А)Пасивна поведінка Б)Агресивна поведінка В)Асертивна поведінка

1)Повага до себе, упевненість, задоволення, 2)Злість, гнів, відчуженість. почуття провини, страх помсти, 3)Безпорадність, образа, тривога, приниження

варіанти відповідей

А - 1, Б - 2, В - 3

А - 2, Б - 3, В - 1

А - 3, Б - 1, В - 2

А - 3, Б - 2, В - 1

Запитання 3

Установіть стиль поведінки за малюнком

варіанти відповідей

асертивний

агресивний

пасивний

Запитання 4

Установіть стиль поведінки за малюнком

варіанти відповідей

асертивний

агресивний

пасивний

Запитання 5

Установіть стиль поведінки за малюнком

варіанти відповідей

асертивний

агресивний

пасивний

Запитання 6

Позначте ситуації, в яких діти поводять себе асертивно.

варіанти відповідей

Микита сказав: «Назаре, я даю тобі 10 секунд, щоб втекти, перш ніж я тебе вдарю!»

Настя сказала: «Руслане, будь ласка, перестань пліткувати про мене. Мені це неприємно».

Яна образилася на Андрія за те, що він сміявся над її зачіскою, але вона нічого йому не сказала.

Марина сказала: «Катю, мені не подобається, коли ти це робиш. Будь ласка, припини.

Запитання 7

Щоб стати більш асертивним , слід:

варіанти відповідей

демонструвати повагу до співрозмовника

погоджуватися із думками співрозмовника, навіть якщо ви не згодні

використовувати "Я - повідомлення"

говорити "Кого цікавить твоя думка?"

Запитання 8

Людина демонструє пасивну поведінку якщо:

варіанти відповідей

за будь - яку ціну намагається уникнути конфліктів

прагне лідерства і командує навіть там, де це недоречно

не може нікому відмовити, навіть якщо пропозиція невигідна для неї, а то й небезпечна

 вміє домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест