Японія

Додано: 3 квітня
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
20 запитань
Запитання 1

Владу в Японії на початку ХVІІ століття захопив Токугава Іеясу, який був ...

варіанти відповідей

Мікадо

Самурай

Сьогун

Камікадзе

Запитання 2

Вставте попуски. Сьогун Токугава Ієміцу "закрив" країну, відкритим був лише єдиний порт ....., для для купців з ....

варіанти відповідей

Хіросіма, Англії

Токіо, Франції

Кіото, США

Нагасакі, Голландії

Запитання 3

Які причини ізоляції від зовнішнього світу Японії (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Прагнення створити замкнуте національне господарство

Збереження давніх традицій

Боротьба проти християнства

Прагнення до світового лідерства

Прагнення до домінування над іншими народами й країнами

Запитання 4

Яка країна змусила Японію відмовитися від політики ізоляції

варіанти відповідей

Англія

США

Російська імперія

Франція

Запитання 5

Переворот Мейдзі - це

варіанти відповідей

Політика, заснована на прагненні до світового лідерства, до домінування над іншими народами й країнами.


Радикальні соціальні, політичні та економічні зміни в японському суспільстві, що привели до швидкої модернізації країни на основі іноземного досвіду.

Організована збройна війна за державну владу між класами, соціальними групами та політичними угрупованнями всередині країни

Вигнання, висилання з країни; примусове переселення окремих осіб, груп, народів

Запитання 6

Оберіть реформи проведені Муцухіто (5 правильних відповідей)

варіанти відповідей

Аграрна

Фінансова

Релігійна

Військова

Адміністративна

Цензурна

Освітня

Місцевого самоврядування

Запитання 7

Конституція Японії була прийнята -

варіанти відповідей

1865

1868

1872

1889

Запитання 8

Першим об'єктом експансії Японії стали(а) -

варіанти відповідей

Китай

Корея

Тайвань

Далекий Схід

Запитання 9

Російсько - японська війна 1904 - 05 року закінчилась

варіанти відповідей

13 січня 1905 року підписанням Токійського договору

8 лютого 1905 року підписанням Порт - Артурського договору

31 травня 1905 року підписанням Цусімського договору

5 серпня 1905 року підписанням Портсмутського договору

Запитання 10


За Конституцією парламент Японії складався з двох палат -

варіанти відповідей

Палата лордів

Палата перів

Палата представників

Палата консерваторів

Запитання 11

Конституція Японії передбачала (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Виборче право отримали 1% населення

Імператор мав право скликати і розпускати парламент

Діяла Таємна рада

Рівність усіх громадян

Кабінет Міністрів - найвищий консультативний орган

Католицизм - державна релігія

Запитання 12

9.Який основний наслідок реформ Мейдзі?


 

варіанти відповідей

А) Ліквідація кріпосного права

Б) Модернізація країни і перетворення її на аграрно-індустріальну

В)  Перетворення Японії на колонію США

 Г) Створення міського самоврядування

Запитання 13

7.На період правління якого японського імператора припадає «доба Мейдзі»?


варіанти відповідей

А) Ци Сі

Б) Хірохіто

В) Камей

Г) Муцухіто

Запитання 14

6.Укажіть роки протягом яких тривала "Доба Мейдзі".


 

варіанти відповідей

А)1863-1868 роки

Б) 1868-1912 роки

В) 1894-1895 роки

Г)1867-1912 роки

Запитання 15

5.Яка країна на початку ХХ ст. була перетворена Японією на колонію?


варіанти відповідей

А) Китай

Б) В’єтнам

В) Індонезія

 Г) Корея

Запитання 16

3.Якої реформи Мейдзі НЕ запроваджував ?


варіанти відповідей

А) Аграрної

Б) Фінансової

В) Земської

Г) Військової

Запитання 17

Як називали представників стану воїнів у Японії?

варіанти відповідей

Барони

Ніндзя

Самураї

Асасіни

Запитання 18

Згідно Конституції Японія стала:

варіанти відповідей

конституційною монархією

абсолютною монархією

республікою

Запитання 19

Хто зображений на портреті?

варіанти відповідей

Імператор Муцухіто

  


Сьогун Токугава

Імператор Токіо

Запитання 20

Чому Японія не приваблювала колонізаторів ?

варіанти відповідей

через військову могутність

через кліматичні особливості

 через географічне розташування

через відсутність природних багатств

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест