Японія, Китай, Індія

Додано: 6 квітня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 1928 разів
17 запитань
Запитання 1

Проведення в життя положеннь "японського економічного дива" активно сприяв:


варіанти відповідей

радянський окупаційний режим.


тихоокеанський коаліційний уряд.


китайський окупаційний режим

 амереканський окупаційний режим


Запитання 2

У чому японська промисловість досягла значних успіхів?


варіанти відповідей

важкої металургії.


електроніки та інформаційних технологій.


машинобудування.


електроенергитич-ній


Запитання 3

Японія має невирішене територіальне питання щодо Курильських островів з


варіанти відповідей

росією


Монголією


Північною Кореєю


Китаєм


Запитання 4

Назвіть 3 передумови японського "економічного дива" (3 відповіді)


варіанти відповідей

наявність численних ресурсів


розробка технологічних новинок


мілітаризація Японії


великі інвестиції із США


дисципліна та працелюбність японців


Запитання 5

Коли сталася катастрофа на атомній електростанції «Фукусіма-1»?


варіанти відповідей

2001 р


2010 р


2011 р


2013 р


Запитання 6

ІНДІЯ БУЛА КОЛОНІЄЮ:


варіанти відповідей

Німеччини


Великої Британії


Франції


росії

Запитання 7

У якому році парламент Великої Британії ухвалив "Акт про незалежність Індії"


варіанти відповідей

1945


1946


1947


1948


Запитання 8

 Хто очолив(-ла) перший уряд Індії як незалежної держави? 


варіанти відповідей

Індіра Ганді 


Раджив Ганді 


Джавахарлал Неру 


Магатма Ганді 


Запитання 9

Сутність індо-пакистанського конфлікту полягала у...


варіанти відповідей

невирішеності питання щодо розподілу промислових підприємств


недосконалому управлінні штатами Джамму та Кашмір, які опинилися в Індії, але були заселені мусульманами.


слабкому економічному розвитку штатів Джамму та Кашмір, збільшенні кількості голодуючих, які ставали біженцями і незаконно втікали до Пакистану


відсутності мечетей на територіях, заселених мусульманами


Запитання 10

У зовнішній політиці Індія


варіанти відповідей

підтримує дружні відносини з Китаєм та Північною Кореєю


є учасником Руху неприєднання 


схиляється до політики самоізоляції


веде агресивну політику, щодо сусідніх держав


Запитання 11

На які домініони була розділена колонія Індія:


варіанти відповідей

Індія і Кашмір


Пакистан і Бутан і Індійський союз


Індійський Союз і Пенджаб


Індійський Союз і Пакистан


Запитання 12

МАО ЦЗЕДУН ОЧОЛЮВАВ:



варіанти відповідей

Гоміндан


  Мусульманську лігу


Індійський національний конгрес


Комуністичну партію Китаю


Запитання 13

 Головною метою політики «великого стрибка», що реалізовувалася в Китаї, було 


варіанти відповідей

встановлення одноосібної влади Мао Цзедуна 


відновлення економіки після комуністичних експериментів 


завершення збройної боротьби комуністів проти Гоміндану 


швидке здійснення індустріалізації економіки країни 


Запитання 14

Якими були реальні результати «культурної революції» в Китаї?


варіанти відповідей

зниження рівня культури населення та запровадження високої

оплати за навчання.

поєднання традиційної і нової соціалістичної культури Китаю;


розгром партійної опозиції та встановлення абсолютної влади

і культу особи Мао Цзедуна;

підвищення рівня культури всього населення, перехід до загальної

обов’язкової середньої освіти;

Запитання 15

На острів Тайвань перебрався


варіанти відповідей

демократичний китайський уряд

комуністичний китайський уряд

прорадянський китайський уряд

проіндійський китайський уряд

Запитання 16

Назвіть 3 словосполучення, які визначають риси комуністичного правління Мао Дзедуна


варіанти відповідей

"Три червоні знамена"


"Великий стрибок"


форсована індустріалізація


коренізація


"Культурна революція"


Запитання 17

Назвіть 3 основних базиси політики 4-х модернізацій Ден Сяопіна


варіанти відповідей

руйнування комун та приватизація сільського господарства


Проведення індустріальних п'ятирічок


зростання військових витрат


скорочення військових витрат


Введення ринкових механізмів у промисловості


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест