12 квітня о 18:00Вебінар: Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint

Японія, Китай та Індія у ІІ пол.ХХ на початку ХХІ ст.

Додано: 30 березня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 28 разів
12 запитань
Запитання 1




 Нову Конституцію Японії було впроваджено у:



 

 

варіанти відповідей

 1945 році

 1947 році

 1949 році  

Запитання 2




Проведенню в життя положень «японського економічного дива» активно сприяв:




 

варіанти відповідей

 радянський окупаційний режим

  американський окупаційний режим

 тихоокеанський коаліційний уряд

Запитання 3

Значних успіхів японська промисловість досягла у розвитку сфери:

варіанти відповідей

важкої металургії

  

 

 машинобудування

 електроніки та інформаційних технологій

Запитання 4

У 2011 році аварія на атомній електростанції сталась у:

варіанти відповідей

 Японії

Індії

Китаї

Запитання 5

Утворення Китайської Народної Республіки було проголошено у:

варіанти відповідей

 1947 році

1949 році

1950 році 

Запитання 6


Політика реформ Мао Цзедуна названа:

варіанти відповідей

«великий стрибок»

 «економічне диво»

 «азійський злет»

Запитання 7

Ліквідувати наслідки політики «культурної революції» в Китаї вдалось завдяки кардинальним реформам, проведеним у:

варіанти відповідей

1973 та 1984 років

1964 та 1990 років

1978 та 1993 років

Запитання 8

Лідером Індійського Національного Конгресу був:

варіанти відповідей

 Мао Цзедун

 

Морарджі Десаї

 Джавахарлал Неру

Запитання 9

Індія була проголошена федеративною республікою у:

варіанти відповідей

серпні 1947 року

жовтні 1949 року

січні 1950 року

Запитання 10

Індія стала ініціатором створення руху країн, що:

 

 

  

варіанти відповідей

не приєднались

 розвиваються

будують азійський соціалізм 

Запитання 11

Проблемою розвитку сучасної Індії є:

варіанти відповідей

сепаратизм етнічних меншин

 колоніальні пережитки

 перенаселення

Запитання 12

Назвіть священну тварину Індії

варіанти відповідей

Корова

Немає

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест